Kevin Murphy to pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała salony do tak aktywnego działania w sprawie zdrowia kobiet angażując ogromną ilość salonów w całej Polsce. Z roku na rok akcja nabiera rozpędu i coraz więcej salonów wspiera kampanię i mobilizuje się do aktywnego wsparcia profilaktyki. Przez cały miesiąc edukuje, przedstawiając historie kobiet, które wygrały z chorobą. Dodatkowo uczy, jak budować pewność siebie, mówi o roli pozytywnego myślenia w walce z chorobą.
W kampanię zaangażowana jest dr Agnieszka Nalewczyńska ginekolog - położnik, która edukuje i uświadamia jak ważna jest wczesna diagnostyka i samobadanie piersi oraz dr Tadeusz Oleszczuk, który patrzy na zdrowie kobiet holistycznie. Dodatkowo w kampanię są zaangażowani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy udzielają porad oraz dzielą się swoim doświadczeniem. Po raz kolejny marka przypomina o profilaktyce i regularnych badaniach w zakresie wczesnego wykrywania raka szyjki macicy.
Kevin Murphy fot. Kevin Murphy
Razem z Fundacją Kwiat Kobiecości i Idą Karpińską została przeprowadzona rozmowa o wszystkich aspektach raka - zarówno na poziomie medycznym, jak i osobistym. „Różowa Siła" to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Do zestawu flagowych różowych produktów z linii Angel dodana jest pianka Body Builder oraz bawełniana apaszka zaprojektowana przez samego Kevina Murphy’ego. Jest na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich osób walczących z rakiem i je wspierających. Apaszkę możesz nosić tradycyjnie, wiązać jako przepaskę do włosów, zrobić z niej poszetkę lub ozdobę torebki. Będzie Twoją Różową Wstążką.
Produkty dostępne w salonach partnerskich KEVIN.MURPHY i na www.hair2go.pl