Katarzyna Tusk rusza z nową marką! A w niej...ubrania z drugiej ręki inspirowane ponadczasowym stylem blogerki

Kto powiedział, że nie można stworzyć zupełnie nowej marki z odzieżą z drugiej ręki? Na taki pomysł wpadła właśnie Katarzyna Tusk, która ruszyła z firmą La Ronde. Nie będzie to jednak kolejny second-hand na rynku. Czego można spodziewać się po nowym biznesie blogerki? Znamy szczegóły.

Stylem Katarzyny Tusk od lat inspiruje się wiele Polek. Influencerka prowadzi bloga, na którym publikuje zdjęcia swoich starannie dobranych stylizacji. Korzystając wiedzy i wyczucia stylu, blogerka postanowiła stworzyć zupełnie nową markę z produktami z drugiej ręki.

Odczuwamy napięcie między chęcią posiadania nowej rzeczy, a konsekwencjami tej decyzji dla planety. Chcemy być lepsi dla świata, a jednocześnie nie gorsi dla siebie. W odpowiedzi na te potrzeby stworzyłyśmy La Ronde.

La RondeLa Ronde Mat. prasowe La Ronde

La Ronde to miejsce, gdzie będzie można znaleźć starannie wyselekcjonowane, używane ubrania, które zanim trafią do sprzedaży, są także odświeżane. Pod lupę brana jest nie tylko jakość produktów,  ale również ich aktualny stan. Nie bez znaczenia są także panujące trendy. Według przedstawicieli La Ronde oferowany przez nich asortyment musi być nie tylko porządny, ale i modny.

La RondeLa Ronde Mat. prasowe La Ronde

Moda z drugiej ręki może być piękna i użyteczna, ale żeby tak było, niezbędny jest duży nakład czasu, wyczucie tego, co ponadczasowe i umiejętność rzetelnej oceny - kroju, poprzez jakość materiałów aż po najdrobniejsze detale.

- tak przedstawiciele marki podsumowują idee powstania La Ronde. Co więcej, sklep internetowy firmy w niczym nie przypomina dobrze znanych second-handów. Każdy produkt jest zaprezentowany na modelce, tak jak swoje kolekcje pokazują firmy oferujące zupełnie nowy asortyment. W dodatku Katarzyna Tusk postawiła także na starannie zapakowane przesyłki, by mogłyby kojarzyć się z zakupami w najlepszych butikach.

Produkty z drugiej ręki można już kupić za pośrednictwem sklepu internetowego brandu.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.