GenZie to grupa zrzeszająca młodych youtuberów, którzy zgromadzili już ponad 900 tys. subskrybentów. Teraz do Biedronki trafiły kosmetyki Bell stworzone wspólnie z damską częścią grupy. Czego można spodziewać się po nowej kolekcji? Zdradzamy szczegóły!
Instagram @bell_polska
REKLAMA
REKLAMA
GenZie szturmem podbija serca fanów nie tylko dzięki filmom na YouTube, ale także prężnym działaniom na Instagramie. Właśnie członkinie grupy: Hanna Puchalska, Wiktoria Bochnak oraz Faustyna Fugińska postanowiły nawiązać współpracę z polską marką Bell. Dziewczyny w filmie na YouTube zdradziły, że pracowały nad kosmetykami przez ostatnie 9 miesięcy. W efekcie powstała specjalna kolekcja Bell x GenZie, która właśnie trafiła do sprzedaży w sklepach Biedronka, a ceny produktów zaczynają się od 19,99 złotych.
REKLAMA
W linii można znaleźć:
Brow Shaper mascary do stylizacji brwi w 3 kolorach,
Color Eyeliner w żelu w 5 neonowych odcieniach,
Color Mascara w 4 kolorach,
Eyeshadow Palette z neonowymi cieniami do powiek,
Frecklelicious Pen, czyli flamaster do piegów,
Lip Liner w 4 kolorach,
Lipstick w 4 kolorach dopasowanych do koloru konturówki.