Jane Fonda znana jest ze swojej aktywności fizycznej. Już w latach 80. aktorka nie tylko grała w największych produkcjach filmowych, lecz także nagrywała treningi "Jane Fonda's Workout", które w tamtym okresie robiły prawdziwą furorę. Po latach ponownie wraca do propagowania aktywności fizycznej na szeroką skalę. Mimo że dziś celebrytka ma 84 lata, wciąż dba o kondycję fizyczną, do czego zachęca też innych. Ostatnio wzięła udział w kampanii nowej kolekcji H&M Move, która w przyszłości ma zastąpić linię H&M Sport.
Bardzo spodobała mi się też filozofia "odzieży ruchowej" zamiast "sportowej". Nie chodzi o sport czy bycie najbardziej wysportowanym. Chodzi o to, aby zapewnić ciału ruch, którego potrzebuje, aby zachować zdrowie
- podkreśliła Jane Fonda. W kampanii H&M Moves artystka wspólnie z choreografem JaQuel Knight stara się udowodnić, że niezależnie od tego, czy jest się profesjonalistą, czy uprawia sport dla zabawy, warto się ruszać. W ten sposób można dbać nie tylko o sylwetkę, lecz także o zdrowie fizyczne i psychiczne.
Co można znaleźć w nowym koncepcie H&M? Firma postanowiła na ubrania dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Stworzono je z myślą o aktywności fizycznej, dlatego każdy produkt został wykonany ze specjalnej tkaniny. Do produkcji ubrań z H&M Move użyto materiałów takich jak: DryMove, który został stworzony tak, by usuwać wilgoć ze skóry pojawiającej się w czasie treningu, SoftMove zapewniający dodatkowe wsparcie podczas ruchu, ShapeMove, który ceniony jest za pomoc w podnoszeniu i rozciąganiu, a także StormMove, chroniącym przed deszczem oraz wiatrem. Do sprzedaży trafiły m.in. biustonosze sportowe, legginsy, koszulki, dresy, a także kurtki.
Zobacz też: najlepsze legginsy nie tylko na siłownię.