Tommy Hilfiger, kontynuując koncentrację marki na cyfrowych innowacjach i odkrywaniu nowych kanałów konsumenckich, wziął w tym roku udział w pierwszym na świecie tygodniu mody Metaverse Fashion Week, który trwał od 24do 28 marca. Tommy Hilfiger wirtualnie zaprezentował swoją kolekcję na wiosnę 2022, a także stał się gospodarzem cyfrowej platformy detalicznej, na której konsumenci mogą kupować NFT dla swoich avatarów lub fizyczne przedmioty w Metaverse. To wirtualne doświadczenie zakupowe zostanie stworzone we współpracy z Boson Protocol - systemem rozliczeń handlowych dla Web3, umożliwiającym bezproblemową wymianę zasobów cyfrowych na fizyczne produkty, usługi i doświadczenia.
Kiedy w 1985 roku założyłem swoją markę, nigdy nie wyobrażałem sobie, że zobaczę, jak tygodnie mody będą odbywać się w trójwymiarowym, w pełni wirtualnym świecie
– powiedział Tommy Hilfiger.
Podobnie jak w przypadku tradycyjnych światowych tygodni mody, Metaverse Fashion Week zaprosiło ponad 50 luksusowych i cyfrowych marek do zaprezentowania nowych kolekcji, udział w dyskusjach i koncertach — tyle że wirtualnie. Luksusowa dzielnica handlowa o nazwie „Boson Portal - Fashion District" została zaprojektowana na wzór kultowej paryskiej Avenue Montaigne, gdzie marki mogą wirtualnie sprzedawać zarówno cyfrowe, jak i fizyczne przedmioty za pośrednictwem NFT.
Sklep Tommy Hilfiger znajduje się w Metaverse, dzięki Boson Portal. Konsumenci mogą teleportować swojego awatara do wirtualnego sklepu i kupować wybrane produkty z limitowanej edycji z kolekcji wiosna 2022 Tommy Hilfiger. Odwiedzający zobaczą rendery 3D charakterystycznych ubrań z kolekcji, w tym m.in. marynarkę uniwersytecką dla mężczyzn, koszulę madras dla kobiet i bluzę unisex z kultowym logo TOMMY HILFIGER. Przedmioty można kupić jako NFT, a później wymienić na fizyczne produkty dostarczane bezpośrednio pod drzwi klientów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!