Siła siostrzeństwa w drugiej odsłonie kampanii marki Ania Kruk

Polska marka Ania Kruk właśnie pochwaliła się drugim rozdziałem najnowszej kampanii. Tym razem przedstawiciele brandu skupili się na sile przyjaźni i wzajemnym wsparciu.

Nie ma nic ważniejszego niż miłość do siebie oraz bliskich. To istotne, aby wspierać się wzajemnie i być kochanym. Do tego właśnie zachęca kolejna odsłona kampanii marki Ania Kruk. #Sisterhood to nie tylko więź między siostrami, ale często także między przyjaciółkami, a nawet większą grupą kobiet. To właśnie dlatego hasło to stało się motywem przewodnim kampanii. Ponownie przedstawiciele brandu zaprosili do współpracy swoich obserwatorów z Instagrama: siostry, dwie przyjaciółki oraz trzy pokolenia kobiet - córkę, mamę i babcię.

Kampania Ania KrukKampania Ania Kruk Mat. prasowe Ania Kruk

Nowa kampania ma przekonać klientów brandu do tego, że wsparcie dodaje skrzydeł, a otaczając się ważnymi dla siebie osobami, nie tylko pokonamy wszelkie przeciwności, ale też osiągniemy zamierzone cele.

Nowa kampania Ania KrukNowa kampania Ania Kruk Mat. prasowe Ania Kruk

Zobacz też: najmodniejsza biżuteria na wiosnę 2022.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.