Tłumy w galeriach handlowych. CCC organizuje spotkania dla fanów K-POP

Sklep CCC w szczecińskiej Galerii Galaxy odwiedziło w jeden dzień 3 tysiące osób, a w warszawskiej Galerii Mokotów i poznańskiej Posnanii pojawiło się ponad 2,5 tysiąca osób. To wszystko za sprawą CCC K-POP Tour - kolorowych, muzycznych spotkań, które organizuje sieć. Kolejne wydarzenie, tym razem we wrocławskiej Magnolii, odbędzie się już w sobotę.

K-POP to gatunek muzyczny, który powstał w Korei Południowej. Łączy on takie elementy jak dance-pop, ballada popowa, electropop, hip-hop, rock, jazz, pop opera, współczesny rhythm and blues czy muzyka klasyczna. Sporo? Tak! I dlatego nastolatkowie go pokochali! To dla nich właśnie, w ramach akcji Back-To-School, CCC przygotowało niezwykły K-POP Tour.

Podczas wydarzeń organizowanych w całej Polsce, młodzi fani muzyki mogą spotkać się ze swoimi idolami, którzy również uwielbiają K-POP. W trasie CCC towarzyszą bowiem znani influencerzy - Lena Moonlight, Julia Kostera i Dominik Rupiński. Podczas spotkań prezentują oni najmodniejsze jesienne K-POPowe stylówki od Sprandi i innych kultowych marek sportowych. Na uczestników zabawy czekają również limitowane K-POP boxy, czy bubble tea od TianFun. A to wszystko oczywiście w rytmie K-POP!

 

Każdy, kto chciałby na własnej skórze poczuć klimat K-POP, ma na to jeszcze trzy szanse. W najbliższą sobotę CCC zaprasza do wrocławskiej Magnolii. 11 września K-POP Tour zawita natomiast do katowickiej Silesii, a 18 września do łódzkiej Manufaktury. Szczegóły tutaj.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.