O tym się mówi: Beyoncé i Jay-Z w nowej kampanii Tiffany pozują z pracami Jeana-Michela Basquiata

Naszyjnik, w którym pozuje Beyoncé, miały na sobie tylko trzy osoby - żona Sheldona Whithouse'a Mary Crocker Aleksander, Audrey Hepburn i Lady Gaga. Nowa kampania marki Tiffany & Co. "About Love" wzbudza zachwyt internautów.

Beyoncé i Jay-Z w nowej kampanii Tiffany & Co.

W długiej sukni z trenczem, z przezroczystymi rękawiczkami, wysoko upiętymi włosami i 128,54-karatowym naszyjnikiem na szyi przypomina Audrey Hepburn ze "Śniadania u Tiffany'ego". Jay-Z siedzi wygodnie w garniturze marki George Peppard, z broszką Bird on a Rock przekształconą w spinki do mankietów i jednym z nowych pierścionków zaręczynowych dla mężczyzn. A wszystko na tle obrazu Jeana-Michela Basquiata "Equals Pi'".

Naszyjnik z diamentem, który ma na sobie Beyoncé to kultowy projekt "Tiffany Diamond". Diament Tiffany jest jednym z największych żółtych diamentów na świecie. Został odkryty w 1877 roku w RPA. Karat został nabyty przez założyciela Charlesa Lewisa Tiffany'ego za 18 000 dolarów. Surowy kamień sprowadzono do Paryża, gdzie główny gemmolog Tiffany, dr George Federick Kunz, nadzorował cięcie diamentu w brylant. Od tamtej pory naszyjnik nosiły tylko 3 kobiety na świecie. Pierwszą z nich była żona Sheldona Whithouse'a, Mary Crocker Aleksander, kolejną Audrey Hepburn w reklamie do "Śniadania u Tiffany'ego", ostatnią Lady Gaga w trakcie 91. dorocznego rozdania Oscarów. Beyoncé Knowles-Carter jest czwartą kobietą od ponad wieku, która nosi Diament Tiffany'ego. 

 

Nowa kampania marki Tiffany & Co. obiegła cały świat. "About Love" to najśmielsza propozycja, na jaką zdecydowała się marka z tradycją, którą jest Tiffany. Autorem zdjęć do nowej kampanii jest Mason Poole. Za stylizacje odpowiedzialne są June Ambrose i Marni Senofonte. Z kolei film, który promuje biżuterię został stworzony przez Emmanuela Adjeiego. Pełna sesja zdjęciowa wraz z towarzyszącym wideo będą miały premierę 2 września. Z zapowiedzi wiemy, że Beyoncé i Jay-Z będą w nim coverować piosenkę "Moon River", którą uwielbiała Holly Golightly grana przez Audrey Hepburn w "Śniadaniu u Tiffany'ego". Nowa kolekcja marki ma nawiązywać do kultowych projektów Tiffany'ego wykreowanych w nowy, bardziej aktualny sposób.

 

Nowy rozdział dla marki Tiffany & Co.

To pierwsza publiczna kampania, w której Beyoncé i Jay-Z występują wspólnie. Ogłosił ją Alexandre Arnault, wicedyrektor wykonawczy ds. produktu i komunikacji: 

Beyoncé i JAY-Z są uosobieniem współczesnej love story. Jako marka od zawsze stojąca po stronie miłości, siły i auto ekspresji nie mogliśmy wymarzyć sobie pary, która byłaby lepszą reprezentacją wartości przyświecających Tiffany’emu. Czujemy się zaszczyceni, że Carterowie dołączyli do rodziny Tiffany’ego.

Współpraca wywołała ekscytację. Jedna z najbardziej znanych par show-biznesu zgodziła się na współpracę z gigantyczną firmą jubilerską. Ta kampania może stać się nowym rozdziałem dla konserwatywnej firmy, jaką był do tej pory Tiffany. Bliska współpraca Tiffany & Co. i Carterów ma zaowocować przekazaniem przez Tiffany’ego dwóch milionów dolarów na rzecz instytucji należących do organizacji Historically Black Colleges and Universities.

 
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.