Trzy wyjątkowe i optymistyczne kampanie świąteczne: Zalando, Pandora i COS. "Już niedługo znów się przytulimy!"

Przedstawiamy wam trzy wyjątkowe kampanie świąteczne, które nie tylko inspirują, ale także napawają optymizmem. Szczerze wierzymy, że jeszcze będzie pięknie i jak widać nie tylko my! Zobaczcie, na jakie pomysły wpadły marki Zalando, Pandora i COS.

Zalando przedstawia nową, pełną optymizmu kampanię świąteczną: "Już niedługo znowu się przytulimy"

Nowa, świąteczna kampania Zalando opowiada o przytulaniu - wyrazie bliskości, solidarności i więzi. W tym trudnym i pełnym niepewności roku relacje międzyludzkie oraz solidarność odgrywają jeszcze większą rolę niż zazwyczaj. Kampania „Już niedługo znowu się przytulimy.” dodaje otuchy i zachęca do optymistycznego spojrzenia w przyszłość

Seria portretów, wykonanych przez fotografkę Sarah Blais, w wyjątkowy sposób oddaje emocje i uczucia przytulających się bliskich sobie osób. Przyjaciółki, bracia i najlepsi kumple, kochające się siostry, partnerzy, zakochani, rodziny - uchwycone na zdjęciach historie opowiadają o bliskości i silnej więzi między dwojgiem ludzi. Uzupełnieniem fotografii jest chwytający za serce spot reklamowy „100 Years of Hugs” wyreżyserowany pod nadzorem światowej sławy Vincenta Haycocka. Twórcą wykorzystanego w nim utworu „Godspeed” jest legendarny piosenkarz i autor tekstów piosenek Frank Ocean.

Świąteczna kampania ZalandoŚwiąteczna kampania Zalando Fot. Zalando/Sarah Blais

Kampania w emocjonujący sposób opowiada o uczuciach, które towarzyszą przytulaniu. Przyjaciele idący ramię w ramię, córka przytulająca swojego tatę, zakochane osoby w objęciach swojej drugiej połówki - bohaterowie kampanii to prawdziwi i bliscy sobie ludzie, dzięki którym zamiast na modzie i stylizacjach, koncentrujemy uwagę na nadziei i wyczekiwaniu na moment, kiedy również będziemy mogli przytulić tych, za którymi tęsknimy.

Emisja kampanii rozpoczęła się 1 listopada 2020. Jej pierwszy etap - murale w centralnych punktach europejskich miast - to zaproszenie do refleksji i rozmowy. W Polsce intrygujące murale powstały w dwóch miejscach w Warszawie oraz w Katowicach i w Krakowie. Wielkoformatowe obrazy postaci, które  obejmują swoją drugą brakującą i niewidoczną połówkę, podpisane pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”, przyciągały uwagę i wzbudzały zainteresowanie przechodniów przez cały tydzień. 8 listopada, wraz z rozpoczęciem drugiego etapu kampanii, na obrazach pojawiły się brakujące wcześniej sylwetki postaci oraz dodająca otuchy i nadziei odpowiedź na zadane pytanie. Pozytywna wiadomość, a zarazem hasło świątecznej kampanii - „Już niedługo znowu się przytulimy.” - obecne jest na wszystkich materiałach reklamowych: na muralach, billboardach reklamowych, kanałach własnych Zalando, w mediach  społecznościowych, a także w spocie reklamowym wyświetlanym w telewizji.

Świąteczna kampania ZalandoŚwiąteczna kampania Zalando Fot. Zalando/Sarah Blais

"One lovely day" - krótkometrażowy filmy na święta od Pandory

Pandora przygotowała krótkometrażowy film "One Lovely Day" we współpracy ze znanym i cenionym studiem animacji Andy Baker Studios. W czasach, kiedy relacje z rodziną i bliskimi są ważniejsze niż kiedykolwiek, marka stworzyła pełen kolorów, wirtualny świat, w którym spotkać mogą się Millie Bobby Brown, Coco & Breezy i inne Muzy Pandory – Nathalie Emmanuel, Halima Aden, Georgia May Jagger, Larsen Thompson, Tasya Van Ree oraz Margaret Zhang. 

'One lovely day''One lovely day' Fot. Pandora

Każda z ambasadorek Pandory została przedstawiona w animowanej formie, która odzwierciedla ich osobowość i styl. Razem zachęcają do świętowania tego okresu pełnego miłości, radości i prezentów. Bohaterki wyruszają w podróż świątecznymi saniami odwiedzając Los Angeles, Nowy York, Londyn, Australię i Szanghaj. Animowany obraz przeplatany jest materiałem filmowym z życia codziennego dziewczyn, które dzięki temu zabiegowi, choć wirtualnie mogły razem celebrować zbliżające się Święta. ‘One Lovely Day’ odzwierciedla jak ważna jest bliskość rodziny i przyjaciół w tym wyjątkowym czasie, niezależnie od tego czy wirtualnie, fizycznie czy w formie animowanej. 

'One lovely day''One lovely day' Fot. Pandora


Rezultatem współpracy Pandory z Andym Bakerem jest przedstawiona w filmie, pełna świątecznej magii, animowana wersja otaczającego nas świata. „Priorytetem podczas tworzenia animacji ‘One Lovely Day’ było nie tylko uchwycenie wyjątkowej osobowości każdej bohaterki i pokazanie cech, które wyróżniają je z tłumu, ale także wskazanie potrzeby jedności, która jest tak ważna w dzisiejszych czasach” mówi Andy Baker. 

W filmie zobaczyć można również najnowszą kolekcję Pandora Timeless. Każda z bohaterek ma na sobie pełne blasku elementy biżuterii, które łączą w sobie klasyczną elegancję z nowoczesnym stylem. 

“Zdajemy sobie sprawę z tego, że tegoroczne Święta będę inne niż w minionych latach, ze względu na to, że nie wszystkie rodziny będą mogły spędzić je razem. Chcieliśmy podkreślić, że nieważne w której części świata jesteśmy, czy możemy spotkać się przy wspólnym stole czy też nie, wciąż możemy celebrować ten okres z najbliższymi i pokazać im ile dla nas znaczą. Właśnie to przesłanie jest sercem naszej animacji ” komentuje  Carla Liuni, Chief Marketing Director Pandory.

 

Świąteczna kampania COS

Najnowsze produkty COS to klucze do zimowego stylu: na co dzień, od święta i na każdą okazję pomiędzy. Ubrania i dodatki COS to styl dla każdego: dowodzą tego biodynamiczny farmer i ogrodnik Alfie Nickerson, naukowiec i modelka Zinnia Kumar, aktywistka Asha Mohamud i aktywista Ben Hurst. W tym sezonie dominują granat, czerń, szarość, biel i beż - ponadczasowe i uniwersalne kolory, które pasują każdemu. Poniżej znajdziecie kilka propozycji marki COS na chłodne jesienno-zimowe dni. 

Ubrania z nowej kolekcji COS z pewnością przypadną do gustu miłośnikom elegancji i wygody. Te zestawy sprawdzą się nie tylko na święta, ale także do pracy i na wyjątkowe okazje. 

Świąteczna kampaniaŚwiąteczna kampania Fot. COS

W kampanii COS wzięły udział wyjątkowe osoby. Są to:

Asha Mohamud, aktywistka urodzona w Kenii, wychowana w zachodnim Londynie. Założycielka i nadzorczyni Really Real: społecznego programu piłkarskiego, który pomaga marginalizowanym dzieciom w wieku od 5 do 15 lat i został nagrodzony przez brytyjski związek piłki nożnej. Poświęca się działaniom na rzecz zdrowia psychicznego i nieustannie szuka nowych sposobów, by pomagać osobom mierzącym się z wyzwaniami.

Zinnia Kumar, naukowczyni, aktywistka i modelka. Ekolożka z akredytacją instytutu CIEEM i autorka publikowanych prac w dziedzinie ekologii i biologii ewolucyjnej. Działaczka na rzecz reprezentacji etniczności i kolorów skóry. Poza rolą modelki, poświęca się światu mody w obecnym projekt badawczym, skoncentrowanym na zrównoważonym rozwoju branży, jej wpływie na środowisko oraz zamkniętym obiegu surowców w produkcji ubrań.Przedsiębiorczyni społeczna: CEO i twórczyni The Dotted Line, doradztwa w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, różnorodności i inkluzywności.

Ben Hurst, aktywista. W swoich działaniach eksploruje idee minimalnych standardów oraz pozytywnych obrazów męskości i kwestionowania jej toksycznych form. Jest nadzorcą doskonalenia i szkolenia inicjatywy The Good Lad Initiative oraz koordynuje jej warsztaty w szkołach i uczelniach. Pracuje także z Fearless Futures, antyopresyjną organizacją prowadzącą warsztaty z inkluzywności i różnorodności w przestrzeniach korporacyjnych.

Alfie Nickerson, ogrodnik i biodynamiczny farmer. Uprawia rośliny w synchronizacji z cyklem księżyca, unikając korzystania z nawozów. Hoduje alpaki i wspiera ptactwo w zakładaniu gniazd, co pozwala mu rezygnować z pestycydów.

Świąteczna kampaniaŚwiąteczna kampania Fot. COS

Świąteczna kampaniaŚwiąteczna kampania Fot. COS




Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.