Gucci otworzył swój pierwszy second hand! Można tam znaleźć same perełki, a to wszystko w szczytnym celu

Gucci właśnie otworzył swój pierwszy internetowy secon hand. Na platformie The Real Real można znaleźć zarówno perełki, które od dawna są już nie do zdobycia, jak i modele z ostatnich kolekcji. Dodatkowo ten luksusowy dom mody zamierza za każdą sprzedaną rzecz posadzić jedno drzewo!

Second Hand Gucci

Marzyłaś o butach lub ubraniach marki Gucci? Teraz dzięki platformie internetowej The Real Real każda z nas może w okazyjnej cenie sprawić sobie produkt z metką tego znanego brandu. Do sprzedaży trafiają modele, które pochodzą bezpośrednio ze sklepów Gucci, ale także od osób, które chcą dać swoim starym ubraniom i dodatkom drugie życie. Dzięki temu mamy niepowtarzalną okazję zdobycia rzeczy, które już dawno się wyprzedały i bardzo trudno było je do tej pory znaleźć. To dobry sposób, aby nie tylko dbać o naszą planetę, ale również uszczęśliwić kogoś, kto marzył o modelu tej marki. Ceny często obniżone są o połowę, a obecnie najtańszy produkt kosztuje 22,50 dolarów.

 

Gucci sadzi drzewa

Okazuje się, że Gucci za każdą rzecz, która zostanie sprzedana z second handu, zasadzi jedno drzewo. Marka podjęła współpracę z organizacją One Tree Planet, której misją jest ponowne zalesienie naszej planety. Co roku wycinane są kolejne drzewa, na których miejscach powstają budynki, fabryki czy osiedla. Fundacja chce ułatwić ludziom sadzenie drzew, by z roku na rok było ich coraz więcej.

 

Gucci w trosce o naszą planetę

Otwarcie second handu to tylko jedno z wielu działań, które podjęła marka Gucci w trosce o naszą planetę. W 2018 roku świat mody zelektryzowała wiadomość, że brand rezygnuje z wykorzystywania w swoich kolekcjach naturalnych futer. W tym roku firma poszła o krok dalej, tworząc kolekcję z materiałów pozyskanych z recyklingu. Dodatkowo produkty z nowej linii Gucci MX to seria unisex pasująca zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Warto także wspomnieć, że marka zrezygnowała z wypuszczania co sezon nowych kolekcji. To jedno z wielu działań mających na celu minimalizację nadprodukcji rzeczy, które potem nie znajdują nabywców.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.