Paulina Krupińskie debiutuje w roli prowadzącej "Dzień dobry TVN". Ta niebieska sukienka w kwiaty jest boska

Paulina Krupińska zadebiutowała dzisiaj jako prowadząca program śniadaniowego "Dzień Dobry TVN". Modelka z tej okazji opublikowała zdjęcie na Instagramie pozując nie tylko ze swoim partnerem ze szklanego ekranu, ale także w pięknej, niebieskiej sukience w kwiaty. Ten model pochodzi z nowej kolekcji polskiej marki Just Paul. Wiemy, ile kosztuje!

Paulina Krupińska w niebieskiej sukience w kwiaty

Sukienka w kwiaty to produkt, który tej wiosny powinien się znaleźć w szafie każdej fashionistki. Paulina Krupińska dziś zadebiutowała na szklanym ekranie w zupełnie nowej roli, jako prowadząca „Dzień dobry TVN”. Modelka na tę okazję włożyła niebieską kreację z asymetrycznym dołem i falbanami. Produkt wyróżniają drobne, białe kwiaty, które nadają jej lekkości i dziewczęcego uroku. Model pochodzi z najnowszej kolekcji polskiej marki Just Paul. Góra w formie szmizjerki doskonale wpisuje się w wiosenne trendy. Sukienka w sklepie internetowym brandu kosztuje 550 zł. Znajdziemy ją  w dwóch rozmiarach: S oraz M. Ten produkt możemy włożyć nie tylko do pracy, ale także na niezobowiązujące spotkanie, a nawet na randkę.

Więcej modnych sukienek w kwiaty znajdziesz na Avanti24.pl!

 

Paulina Krupińska jako prowadząca „Dzień dobry TVN”

Pod koniec lutego, na wiosennej ramówce  TVN-u, ogłoszono duet nowych prowadzących programu śniadaniowego „Dzień dobry TVN”. Osoby, które podjęły się tego zadania to Paulina Krupińska i Damian Michałowski, znany szerszej publiczności z radia ZET. Fani modelki nie szczędzili jej słów wsparcia i gratulacji:

Gratuluje ?? uważam ze bedziecie Najlepszymi prowadzącymi ??

- skomentowała jedna z obserwatorek gwiazdy. Prowadzenie programu na żywo nie należy do najprostszych zadań, dlatego obserwatorzy byłej Miss Polonia nie moli doczekać się pierwszego odcinka, w którym zobaczą swoją idolkę.

Nowa kolekcja QUIOSQUENowa kolekcja QUIOSQUE Mat. prasowe QUIOSQUE

Paulina Krupińska twarzą nowej kolekcji QUIOSQUE

Rola prowadzącej to nie jedyna zmiana w życiu modelki. Paulina Krupińska, wspólnie z Ewą Wachowicz została twarzą nowej kolekcji marki QUIOSQUE. Hasło marki to „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”, co jak podkreśliła gwiazda, jest jej bardzo bliskie. Każda z nas jest inna i to jest w nas wyjątkowe. W nowej kolekcji firmy znajdziemy produkty idealne na bardzo szczupłe panie oraz te o nieco krąglejszych kształtach. Brand zdecydował się na ubrania w rozmiarze 36-48. W sezonie wiosna lato 2020 dominują ubrania w kwiatowe wzory, a także kolory ziemi, o czym nie zapomniała także firma QUIOSQUE.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.