Ewa Wachowicz i Paulina Krupińska-Karpiel twarzami marki QUIOSQUE. Afirmacja kobiecości i delikatności

"Jesteśmy różne, jesteśmy piękne" to hasło, które od lat definiuje markę QUIOSQUE. Ewa Wachowicz i Paulina Krupińska-Karpiel zostały jej nowymi twarzami. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2020 to hołd oddany kobiecości.

"Jesteśmy różne, jesteśmy piękne"

Zachwycające posiadaczki tytułu Miss Polonia – pewne siebie, aktywne, pełne radości życia kobiety, które umiejętnie łączą życie rodzinne z zawodowym - są ucieleśnieniem tego motta. Są różne, ale łączy je piękno – nie tylko w wymiarze zewnętrznym. Nie bez powodu to właśnie one zostały twarzami marki Quioseque. Ewa Wachowicz to pełna energii kobieta, która uwielbia smakować życie. Paulina Krupińska-Karpiel lubi wyzwania, zaraża optymizmem i uśmiechem. Obie panie są przykładem na to, że piękna nie definiuje wiek, rozmiar czy kształt sylwetki. Piękno to przede wszystkim drzemiąca w kobiecie siła i witalność. 

Paulina Krupińska-Karpiel i Ewa WachowiczPaulina Krupińska-Karpiel i Ewa Wachowicz fot. mat. prasowe Quiosque

 

Nowa kolekcja - pochwała kobiecości

QUIOSQUE, w myśl swojego motto, oferuje kolekcję dostosowaną do różnych typów sylwetki. Klientki marki mogą wybierać spośród szerokiej gamy rozmiarów: od 36 do 48, co jest niewątpliwym atutem marki. Perfekcyjne dopasowanie, świetnie dobrane fasony, przemyślana kolorystyka – to wszystko sprawia, że obecna przez ponad 25 lat na rynku polska marka QUIOSQUE daje kobietom gwarancję dobrej jakości ubrań i świetnego wyglądu. Najnowsza kolekcja na wiosnę-lato 2020 to afirmacja kobiecości. Fasony, wzory i ciepła kolorystyka przywodzą na myśl wiosnę i lato. Sukienki z drapowaniami, florystyczne wzory, granaty i czerwienie idealnie eksponują kobiecą sylwetkę i pasują paniom w każdym wieku. Naszym zdaniem to wybór idealny. Ponadczasowa, delikatna i nowoczesna marka Quiosque nie tylko sprzedaje ubrania, ale jak sama podkreśla - przede wszystkim "dba o kobiece piękno".

 
 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.