Parker Posey w wiosennej kampanii Gap zachęca do wyrażania siebie

Gap w wiosennej kampani celebruje swobodę ekspresji, promując komfortowy styl, który wspiera indywidualność. Razem z Parkey Posey, gwiazdą "Białego Lotosu", marka zachęca do autentyczności i kreowania własnego stylu.

„Feels like Gap"

Kampania Gap na wiosnę to przede wszystkim hołd dla komfortu, luzu i swobody wyrażania siebie - czyli wartości, które szczególnie będziemy celebrować tej wiosny. Ideą kampanii było ukazanie mody jako formy ekspresji, a główną rolę odegrała w niej Parker Posey, aktorka znana z roli nonszalanckiej Victorii Ratliff w trzecim sezonie "Białego Lotosu". Taniec i ruch stały się kluczowymi środkami przekazu, w pełni odzwierciedlając lekkość i wygodę, jakie towarzyszą nowej kolekcji marki Gap. 

Kampania Gap
Kampania Gap fot. materiały prasowe
Kampania Gap
Kampania Gap fot. materiały prasowe

„Pewność siebie to uczucie, że możesz być najlepszą wersją siebie. Praca przy tej kampanii Gap przypomniała mi moje lata młodości, gdy czułam się beztrosko i tańczyłam, jak chciałam" - powiedziała Parker Posey. „Zainspirowało mnie to, że kolejne pokolenie podtrzymuje tego ducha. Było to niesamowicie świeże i optymistyczne."

Wiosenna kolekcja Gap

Wiosenna kolekcja opiera się na miękkich elementach garderoby i luźnych krojach, które stały się podstawą do wyrażania siebie. Wśród nich znajdziemy jeansy typu carpenter uszyte z bestsellerowej tkaniny UltraSoft denim czy dres VintageSoft. Nie zabrakło akcentów inspirowanych modą z lat 90., jak oldchoolowy T-shirt w paski czy ikoniczna kurtka jeansowa o obszernym kroju. Kluczową cechą jest wygoda - wyrażona również w miękkich, wyrazistych bluzach, nonszalanckich koszulach w kratę, ponadczasowych trenczach i dżinsie - komfortowym, a jednocześnie bardzo modnym.

Kampania Gap
Kampania Gap fot. materiały prasowe

„Poczucie komfortu to najwyższy poziom pewności siebie" - powiedział Mark Breitbard, prezes i dyrektor generalny marki Gap. „Nasza wiosenna kolekcja, składająca się z miękkich jak nigdy wcześniej ubrań, została zaprojektowana tak, abyś każdy czuł się swobodnie. Prawdziwy styl odzwierciedla dobre samopoczucie. Parker jest sobą bez kompromisów - to prawdziwa ikona Gap, która inspiruje innych do wyrażania siebie".

Kampania Gap
Kampania Gap fot. materiały prasowe
Kampania Gap
Kampania Gap fot. materiały prasowe
Więcej o: