Kampania Gap na wiosnę to przede wszystkim hołd dla komfortu, luzu i swobody wyrażania siebie - czyli wartości, które szczególnie będziemy celebrować tej wiosny. Ideą kampanii było ukazanie mody jako formy ekspresji, a główną rolę odegrała w niej Parker Posey, aktorka znana z roli nonszalanckiej Victorii Ratliff w trzecim sezonie "Białego Lotosu". Taniec i ruch stały się kluczowymi środkami przekazu, w pełni odzwierciedlając lekkość i wygodę, jakie towarzyszą nowej kolekcji marki Gap.
„Pewność siebie to uczucie, że możesz być najlepszą wersją siebie. Praca przy tej kampanii Gap przypomniała mi moje lata młodości, gdy czułam się beztrosko i tańczyłam, jak chciałam" - powiedziała Parker Posey. „Zainspirowało mnie to, że kolejne pokolenie podtrzymuje tego ducha. Było to niesamowicie świeże i optymistyczne."
Wiosenna kolekcja opiera się na miękkich elementach garderoby i luźnych krojach, które stały się podstawą do wyrażania siebie. Wśród nich znajdziemy jeansy typu carpenter uszyte z bestsellerowej tkaniny UltraSoft denim czy dres VintageSoft. Nie zabrakło akcentów inspirowanych modą z lat 90., jak oldchoolowy T-shirt w paski czy ikoniczna kurtka jeansowa o obszernym kroju. Kluczową cechą jest wygoda - wyrażona również w miękkich, wyrazistych bluzach, nonszalanckich koszulach w kratę, ponadczasowych trenczach i dżinsie - komfortowym, a jednocześnie bardzo modnym.
„Poczucie komfortu to najwyższy poziom pewności siebie" - powiedział Mark Breitbard, prezes i dyrektor generalny marki Gap. „Nasza wiosenna kolekcja, składająca się z miękkich jak nigdy wcześniej ubrań, została zaprojektowana tak, abyś każdy czuł się swobodnie. Prawdziwy styl odzwierciedla dobre samopoczucie. Parker jest sobą bez kompromisów - to prawdziwa ikona Gap, która inspiruje innych do wyrażania siebie".