MANGO Mini Me: Kolekcja dla mam i córek na sezon wiosna-lato 2019

Pewnie każda młoda mama wyobraża sobie jak będzie stroić córkę w najpiękniejsze rzeczy. MANGO łączy celebrację rodzinnych więzi z modą i prezentuje pełną uroku kolekcję dla mamy i córki.

W kampanii MANGO Mini Me wystąpiła modelka Lesly Masson wraz z córką Lily. Razem przedstawiły letnie trendy od marki w niezwykłej sesji zdjęciowej, ukazującej wyjątkowość relacji między matką, a dzieckiem. Mango chce w ten sposób zakomunikować piękno otaczającej nas miłości do rodziny.

Trendy 2019. MANGO dla matek i córek!

W beztroskiej, wakacyjnej scenerii ten piękny duet ukazuje bezwarunkowość matczynej relacji z dzieckiem. Całość zachwyca delikatnymi plisowaniami i etnicznymi haftami, które idealnie sprawdzają się zarówno w kobiecej, jak i dziecięcej garderobie. Ubrania w zestawieniu matka- córka prezentują się niezwykle uroczo, a sama kolekcja MANGO Mini Me ma być modna, ale nie krępować ruchów podczas dziecięcych zabaw.

Bo o to w końcu w modzie chodzi - by budziła w nas dziecko!

Nowa kolekcja MANGO Mini Me będzie idealna dla mam, jak i córekNowa kolekcja MANGO Mini Me będzie idealna dla mam, jak i córek https://aliganza.prowly.com

MANGO Mini Me- co znajdziemy w kolekcji?

Letni klimat kolekcji dopełniają zwiewne sukienki w stylu boho, oversizowe swetry oraz stroje kąpielowe w neutralnych kolorach udekorowane falbankami, co dodaje uroku i lekkiego, dziewczęcego stylu. Nie mogło zabraknąć denimu, ogrodniczek i letnich dzianin w odcieniach monochromatycznych. Plisowania oraz hafty o kształtach etnicznych wzorów nadają linii silnie modowego charakteru, a zarazem lekkości, która idealnie sprawdzi się zarówno dla córki, jak i mamy

Kolekcja podkreśla więzy rodzinne i prezentuje się boskoKolekcja podkreśla więzy rodzinne i prezentuje się bosko https://aliganza.prowly.com

Nas zauroczył wdzięczny projekt marki MANGO Mini Me, która zaprezentowała kolekcję identycznych projektów dla mam i ich córek. Już dawno nie widzieliśmy tak pięknej kampanii!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.