Astro i Rosalie to dwie nowości w portfolio Ania Kruk. Projektantka tego lata stawia na nieoczywiste połączenia i mocne, bardzo charakterystyczne wzory. To spora zmiana, bo Ania do tej pory stawiała na minimalizm, a jej marka kojarzyła się z delikatnymi, kobiecymi modelami, które nie dominują całej stylizacji. Obie kolekcje to mix tegorocznych trendów. Z jednej strony mamy motywy fauny i flory, z drugiej amulety i mistyczne wzory. Projektantka przyznaje, że do zmiany kierunku twórczego zainspirował ją dynamiczny i wielowymiarowy styl życia młodych ludzi.
Nowa kampania Ania Kruk fot. Natalia Niedziela
Żyjemy w czasach nadmiaru: informacji, bodźców, wzorów, inspiracji. To bogactwo znaczeń chciałam zawrzeć w najnowszych kolekcjach, które odchodzą od minimalizmu,który dotychczas charakteryzował naszą biżuterię. – opowiada projektantka. Mieszkam od niedawna w Barcelonie – i z przyjemnością obserwuję mieszankę narodowości, stylów, symboli, jakie znajduje na ulicach. Może dzięki temu jesteśmy marką, która tak szybko reaguje na trendy, które widzę na hiszpańskich ulicach.
Nowa kampania Ania Kruk fot. Natalia Niedziela
Nowa kampania marki zachęca do noszenia biżuterii warstwowo. W końcu w tym sezonie, jeśli chodzi o biżuterię wygrywa maksyma: więcej znaczy lepiej! Naszyjniki, kolczyki, pierścionki i bransoletki mają nie tylko dodawać charakteru stylizacjom, ale przede wszystkim pokazywać nas samych - nasze zainteresowania, styl życia i osobowość.