Zwiewne sukienki z odkrytymi ramionami, topy w boho stylu, spódnice z falbanami i garnitury w pastelowych kolorach - tak krótko można scharakteryzować nową, nieco bardziej ekskluzywną kolekcję Renee. Pracami nad Design AUTHENTIC kierowała znana projektantka Lana Nguyen, a wszystkie elementy zostały uszyte w polskiej szwalni.
W linii przeważają kolory ziemi - królują beże, zielenie, szarości, pastele i biel. Nie brakuje także kwiatowego printu, który często pojawia się także w regularnych kolekcjach Lany Nguyen. Poza tym projektantka postawiała na lekkie, zwiewne i bardzo romantyczne fasony, które idealnie sprawdzą się wiosną i latem. Hitem nadchodzącego sezonu mogą się okazać dziewczęce komplety składające się z minispódniczek i crop topów. Fankom nowoczesnej elegancji zapewne spodoba się garnitur ze spodniami z szeroką nogawką i marynarką z paskiem w talii.
Kampania wizerunkowa powstała w Maroku, a całość utrzymana jest stylu Common Ground. Co to konkretnie oznacza?
W naszej najnowszej kampanii odkrywamy potrzeby “pokolenia online” przybliżając autentyzm świata poprzez naturalne kolory, przewiewne tkaniny i autorskie wzory. Dziś świat w “złotej klatce” jest obecną normą społeczną. Przestrzeń i otaczająca nas codzienność nie zamyka się tylko na to, co widzimy. Kolekcja jest synonimem wolności. Sprawia, że przenosimy się w świat fantazji, który nosimy w sobie. Znajdujemy się tam, gdzie chcielibyśmy się znaleźć tu i teraz. To nie jest zwykła podróż… to droga w głąb siebie.