ZARA otwiera pop upy, w których będzie można personalizować jeansowe ubrania

W tym miesiącu ZARA planuje otworzyć trzy punkty do personalizowania ubrań w swoich salonach w Amsterdamie, Barcelonie oraz Mediolanie. Czekamy na pop up w Polsce!

Pierwsze pop upy, w których klienci będą mogli przerabiać swoje ubrania, pojawią się w trzech sklepach ZARA już 27 marca. Klienci będą mieli do wyboru 13 elementów jeansowej odzieży, od szortów w cenie19,95 euro za parę po denimową kurtkę za 39,95 euro. Klienci ZARA z Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz Holandii będą mogli zamówić spersonalizowane ubrania w sklepie online. 

ZARA, Levi's i Converse stawiają na personalizację

Levi's We Are All CollaboratorsLevi's We Are All Collaborators Fot. grzegorzpastuszak.com

Customizacja to trend obecny w modzie od dziesięcioleci. Przerabianie i samodzielne ozdabianie odzieży zaczęło być popularne już w latach  60. Wówczas personalizacją ubrań zajmowały się osoby związane z ruchami kontrkulturowymi, artyści oraz miłośnicy muzyki alternatywnej. Od kilku lat personalizowanie stało się jedną z usług oferowanych przez popularne marki.

Levi's Tailor Shop to specjalne punkty, w których za pomocą farb, nożyczek, papieru ściernego i kolorowych naszywek można przerobić swoje jeansowe ubrania. Personalizowanie swoich butów możliwe jest także w salonie marki Converse. Dzięki specjalnej drukarce klienci mogą nanieść na Conversy własne grafiki lub skorzystać z gotowych propozycji. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.