Zaquad to polska marka założona cztery lata temu przez Anię Banaczek. To propozycje dla kobiet, które ceną wysoką jakość wykonania, unikatowość i nie boją się też modowych eksperymentów. Sezon wiosenno-letni brand rozpoczyna kampanią "The power of Zaquad". Jej bohaterką została Anna Skura - znana influencerka i autorka bloga What Anna Wears, która reprezentuje wartości bliskie marce: jest odważna, kobieca i pewna siebie.
Do naszej najnowszej sesji zaprosiliśmy Anię Skurę. Jest piękną, odważną kobietą, która zaraża swoim pozytywnym podejściem. Z zamiłowaniem do podróży, czasami zwariowana, ale przede wszystkim niezależną. To dla takich kobiet tworzymy nasze projekty – komentuje właścicielka i dyrektor kreatywna marki, Anna Banaczek.
Na zdjęciach Ania Skura prezentuje tegoroczne nowości Zaquad. Uwagę zwraca elegancki garnitur w dwóch odsłonach: z marynarką i przedłużaną kamizelką. Ciekawie prezentują się też sukienki: blogerka pozuje w bordowej mini z odsłoniętym ramieniem i w zwiewnej midi w czarne grochy. W kolekcji nie zabraknie okryć wierzchnich oraz klasycznych bluzek i cygaretek, które sprawdzą się w biurze i na oficjalnym spotkaniu.