Podczas czterech dni spotkań uczestniczki Sephora Beauty Lab biorą udział w indywidualnych konsultacjach dotyczących pielęgnacji twarzy, wykonywania makijażu oraz poznają najgorętsze trendy urodowe 2019 roku. Już 24 stycznia w częstochowskiej Galerii Jurajskiej rozpocznie się tegoroczna edycja Sephora Beauty Lab z ekspertami marek Clinique, Estée Lauder, Lancôme, Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, Sephora.
Nasze warsztaty to okazja do poznania kosmetycznych nowości, przetestowania ich na własnej skórze i rozmowy z ekspertem na temat tego jak wśród tej mnogości oferty wybrać to, co najlepiej odpowiada na nasze potrzeby. W minionym roku blisko 10 tysięcy pań skorzystało z organizowanych przez nas spotkań
– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor ds. Marketingu Sephora Polska.
Sephora Lab Beauty 2019 mat. prasowe
Częstochowa: Galeria Jurajska – 24-27 stycznia
Spotkanie z ekspertami marek: Clinique, Estée Lauder, Lancôme, Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, Sephora.
Kraków: Galeria Bonarka – 6-9 lutego
Szczecin: Galeria Galaxy – 21-24 lutego
Poznań: Galeria Posnania – 6-9 marca.
Dbamy o to, by zarówno szczególnie wymagające klientki jak i te, które dopiero zaczynają przygodę ze światem kosmetyków, otrzymały od naszych ekspertów dopasowaną do swoich potrzeb poradę. Mam nadzieję, że tegoroczna, 9 już edycja Beauty Lab, będzie okazją do kolejnych, owocnych spotkań i sprawi radość odwiedzającym warsztaty paniom.
Sephora, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach.