Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli lubisz modę, tutaj możesz wypróbować nasz nowy newsletter >>>
Istniejący od trzech lat ZAQUAD końcówkę tego roku może uznać za bardzo udaną. Na The Blonde Salad zadebiutowała właśnie specjalna, limitowana kolekcja marki. Ta nowoczesna platforma e-commercowa jest własnością Chiary Ferragni - jednej z najbardziej wpływowych influencerek modowych na świecie. Wcześniej na tego typu współpracę ze sklepem włoskiej blogerki decydowały się m.in. Rebecca Minkoff, Elizabeth Arden, Superga czy nawet Giuseppe Zanotti.
The Blonde Salad, blog, który zapewnił Ferragni międzynarodowy rozgłos, zmienił swój charakter i przeznaczenie w 2016 roku. Od tamtej pory można tam kupić ubrania i dodatki wybranych marek z całego świata. Co ważne, projekty tworzone są w limitowanych edycjach i dostępne tylko i wyłącznie na www.theblondsalad.com.
W projektach ZAQUAD bardzo często pokazują się Ania Skura, Maffashion czy Ania Lewandowska. Ubrania marki są kobiece, eleganckie, ale też nowoczesne i zmysłowe. Jej przedstawiciele podkreślają, że znakiem rozpoznawczym ZAQUAD jest dbałość o wysoką jakość wykończenia. Kolekcja dla The Blonde Salad to trzy sukienki. Ta z rozkloszowanym dołem i gwieździstym wzorem występuje w dwóch kolorach (czerni i bieli). Ostatni model to połyskująca mini z cekinami. Sukienki kosztują od 200 do 250 euro.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!