Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli lubisz modę, tutaj możesz wypróbować nasz nowy newsletter >>>
Istniejący od trzech lat ZAQUAD końcówkę tego roku może uznać za bardzo udaną. Na The Blonde Salad zadebiutowała właśnie specjalna, limitowana kolekcja marki. Ta nowoczesna platforma e-commercowa jest własnością Chiary Ferragni - jednej z najbardziej wpływowych influencerek modowych na świecie. Wcześniej na tego typu współpracę ze sklepem włoskiej blogerki decydowały się m.in. Rebecca Minkoff, Elizabeth Arden, Superga czy nawet Giuseppe Zanotti.
Kolekcja ZAQUAD i The Blonde Salad mat. prasowe
The Blonde Salad, blog, który zapewnił Ferragni międzynarodowy rozgłos, zmienił swój charakter i przeznaczenie w 2016 roku. Od tamtej pory można tam kupić ubrania i dodatki wybranych marek z całego świata. Co ważne, projekty tworzone są w limitowanych edycjach i dostępne tylko i wyłącznie na www.theblondsalad.com.
Sukienki kosztują od 200 do 250 euro mat. prasowe
W projektach ZAQUAD bardzo często pokazują się Ania Skura, Maffashion czy Ania Lewandowska. Ubrania marki są kobiece, eleganckie, ale też nowoczesne i zmysłowe. Jej przedstawiciele podkreślają, że znakiem rozpoznawczym ZAQUAD jest dbałość o wysoką jakość wykończenia. Kolekcja dla The Blonde Salad to trzy sukienki. Ta z rozkloszowanym dołem i gwieździstym wzorem występuje w dwóch kolorach (czerni i bieli). Ostatni model to połyskująca mini z cekinami. Sukienki kosztują od 200 do 250 euro.