"Heidi & The City" to nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez światowej sławy modelkę Heidi Klum specjalnie dla sieci Lidl. Kolekcja będzie miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week. Dla marki Lidl będzie to debiut na międzynarodowym, modowym evencie. Sprzedaż ubrań z kolekcji "Esmara by Heidi Klum" rozpocznie się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl.
Heidi Klum dla LIDL"Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody" - podkreśla Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.
Miejscem prezentacji kolekcji jest Nowy Jork - metropolia, w której rodzą się modowe trendy. To także ulubione miasto Heidi Klum, które zainspirowało ją do stworzenia kolekcji "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City". W kolekcji znajdziecie między innymi blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę - wszystko to utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Ceny - od 25 zł do 200 zł.
Heidi Klum dla LIDLKolekcja "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" trafi do sprzedaży 18 września. Będzie ona dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce. Kolekcja obejmuje nie tylko ubrania (w rozmiarach od 34 do 44), ale także akcesoria i buty (dostępne w rozmiarach od 36 do 41).
Heidi Klum dla LIDL