Ponadczasowa i słynna lalka Barbie, która zyskała status jednej z największych ikon kultury masowej, znana jest wszystkim na całym świecie. Niezależnie od płci, czy wieku, każdy z nas słyszał o tej niepowtarzalnej i wyjątkowej lalce. W tym roku Barbie obchodzi swoje 60-te urodziny. Inspirując się tym wydarzeniem, projektanci marki MOHITO wraz z firmą Mattel, stworzyli limitowaną kolekcję z wizerunkiem słynnej lalki Barbie.
Na pierwszy rzut oka zdecydowanie uwagę zwraca monochromatyczna kolorystyka z lekkim akcentem kolorystycznym ubrań oraz nadruki, które odgrywają tu główną rolę. Wśród propozycji nowej kolekcji marki Mohito, znajdziecie intrygujące T-shirty z nowoczesnymi portretami Barbie, bluzę i spódnicę w graficzne wzory w linearnym stylu oraz ciekawy print miniaturowy na sukience.
Obecnie Barbie jest jedną z najlepiej sprzedających się zabawek na całym świecie. Dziewczynki wprost uwielbiają tę lalkę o blond włosach, która przybierała najróżniejsze role, takie jak lekarki, astronautki, czy policjantki. Współczesna Barbie to przede wszystkim pewna siebie, dojrzała i nowoczesna kobieta, która podąża za najnowszymi trendami w świecie mody. Pamiętając o tym, marka MOHITO postawiła na kobiecość w miejskim stylu, czyli bardzo swobodne elementy w swojej kolekcji, które z łatwością można ze sobą łączyć oraz z regularną kolekcją marki.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!