Under Armour
Under Armour w tym sezonie sięga po "Athlete Intellinegce" - inteligentne technologie, które sprawdzą się w biegu, na siłowni i na co dzień. Marka do współpracy zaprosiła prawdziwe fashletki, takie jak: mistrzyni w boksie - Mikaela Mayer, mistrzyni piłki nożnej dla kobiet - Kelley O'Hara, czy pierwsza czarnoskóra primabalerina - Misty Copeland. Z myślą o takich kobietach Under Armour przygotowała kolekcję, w której każdy detal został dopracowany, zarówno technologicznie, jak i designersko. W jej skład wchodzą kompletne zestawy treningowe, łącznie ze stanikami o 3-stopniowym systemie wsparcia, obuwie przeznaczone do różnych form aktywności, na szerokiej gamie akcesoriów kończąc.
Marka opracowała także technologię Threadborne opartą na opatentowanej metodzie łączenia przędzy i mikrowłókien. Dzięki temu tkaniny są jeszcze bardziej miękkie i trwalsze, o maksymalnie spotęgowanym stopniu schnięcia i oddychalności, i to bez wspomagania spandexu (elastanu), tak powszechnie wykorzystywanego sztucznego włókna (które nie odprowadza wody i jest nieprzyjazne dla środowiska).
adidas
Także globalna kampania adidas "Unleash Your Creativity" skierowana jest do kobiet i to właśnie one są jej bohaterkami. Filmy prezentują historie supermodelki Karlie Kloss, influencerki Hannah Bronfman, instruktorki fitness i autorki bestsellerów Robin Arzon, gwiazdy NBA Candace Parker czy Becky Sauerbrunn, znanej zawodniczki piłki nożnej. Każda z nich pokazuje, jak ważna w ich życiu jest kreatywność.
Ten sezon należeć będzie także do najnowszego modelu buta UltraBOOST X stworzonego specjalnie dla kobiet właśnie. Posiada on miękką cholewkę Primeknit, która naturalnie dopasowuje się do zmieniającego się w tracie ruchu kształtu kobiecej stopy. Dynamikę biegu wspiera podeszwa środkowa zbudowana z pianki BOOST? - ta rewolucyjna technologia zapewnia miękką i sprężystą amortyzację, a zarazem największy zwrot energii spośród wszystkich materiałów używanych do tworzenia butów biegowych.
Reebok
Ostatnio swoją premierę miała także najnowsza kolekcja Reebok ACTIVCHILL oraz buty treningowe Reebok Crossfit ? NANO 7. W czasie oficjalnej prezentacji przedstawiono nowych ambasadorów marki - siatkarzy, Mistrzów Świata 2014 Karola Kłosa i Andrzeja Wronę.
Reebok zdecydował się na współpracę z tym duetem, chcąc podkreślić, jak istotną rolę w drodze do mistrzostwa, niezależnie od dyscypliny sportu, odgrywa trening. I nie chodzi tylko o trening na boisku siatkarskim, ale przede wszystkim o trening funkcjonalny, podczas którego sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość. Przygotowanie do rozgrywek obejmuje wiele zróżnicowanych form treningowych, kondycyjnych i siłowych, ale żeby im sprostać, trzeba naprawdę dać z siebie wszystko. Pomogą w tym ubrania z najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe NANO 7 - zapewniają stabilizację i kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach treningowych.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!