Cztery bohaterki nowej kampanii Badura Icons pokazują różne oblicza nowej kolekcji. Wiosną i latem w sklepach marki buty dla siebie znajdą zarówno fanki klasyki i uniwersalnych fasonów, jak i kobiety, które cenią innowacyjne, często niejednoznaczne i kontrowersyjne rozwiązania. Oprócz ikonicznych czółenek w kolekcji pojawią się botki i kozaki w klimacie boho, sportowe sneakersy oraz utrzymane w trendach klapki.
Każda z modelek prezentujących nowe buty Badura uosabia inny styl i energię. Wrażenie robią także wnętrza zabytkowego pałacu w Nieborowie, które posłużyły za tło do sesji. Dominujące na zdjęciach kolory - czerwień, szmaragdowa zieleń oraz błękit podkreślają różnorodny design modeli z wiosenno-letniej kolekcji. Na zdjęciach widzimy także buty zaprojektowane przez Anetę Kręglicką, m.in. delikatne sandałki ozdobione nitami i klasyczne, czarne szpilki z wyszytym autografem. Oprócz najsłynniejszej Miss Polonia w kampanii wzięły udział znane ze światowych wybiegów polskie modelki - Julia Banaś, Patrycja Gardygajło i Natalia Siódmiak, wprowadzając do zdjęć dziewczęcą energię.
Klasyczne, oparte na bogatych tradycjach obuwniczych DNA marki Badura w sezonie wiosna/lato zostało pokazane w nieco przewrotny, lekki sposób. W kampanii silnie obecny jest klimat końca XVIII wieku i pałacowy przepych, a jednocześnie mnóstwo w niej nowoczesnych, osadzonych we współczesnych trendach akcentów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!