Świąteczna reklama Burberry z polskim akcentem. W realizacji uczestniczyła firma z Warszawy

Naomi Cambell to tylko jedna z gwiazd, które wystąpiły w najnowszej reklamie Burberry. Świąteczna kampania luksusowego domu mody nie wyglądałaby tak dobrze, gdyby nie praca zespołu warszawskiej spółki Platige Image. Polska firma była odpowiedzialna za tzw. "master shooting" i korekcję kolorów.

BURBERRY reklama świąteczna 'Close Your Eyes and Think of Christmas'BURBERRY reklama świąteczna 'Close Your Eyes and Think of Christmas' Mat. prasowe

Świąteczna kampania Burberry jest jak film z dobrą obsadą. W krótkim wideo pt. „Close Your Eyes and Think of Christmas” („Zamknij oczy i pomyśl o świętach”) wystąpili: supermodelka Naomi Campbell z matką, Valerie Morris-Campbell, aktorzy Matt Smith i Kristin Scott Thomas oraz raperka M.I.A.

Reklama zaczyna się od obrazu lodowej aury zimowego lasu, a następnie subtelnie, choć w dość dynamicznym tempie, przebijają się krótkie wspomnienia świąt – z angielskiego pubu, metra, w końcu zza świątecznego stołu oraz z salonu. We wszystkich czuć aurę luksusu, ale też odrobiny chłodu, który podkręca chóralna muzyka i mroźna kolorystyka ujęć.

BURBERRY reklama świąteczna 'Close Your Eyes and Think of Christmas'BURBERRY reklama świąteczna 'Close Your Eyes and Think of Christmas' Mat. prasowe

Kampania angielskiej marki jak zawsze pokazuje starannie wystylizowane postaci, ale wizerunek Burberry pod wodzą nowego dyrektora kreatywnego, Riccardo Tisci, jest dużo bardziej nowoczesny. Ostatnia scena to hołd dla Vivienne Westwood. To właśnie w jej stroje ubrano Naomi Cambell i jej matkę, Valerie Morris-Campbell. Reklamę wyreżyserowała Juno Calypso, brytyjska fotografka znana także z oryginalnych filmów krótkometrażowych. Calypso często nawiązuje w swoich pracach do feminizmu, izolacji, samotności oraz bycia samowystarczalnym. Prawdopodobnie dlatego spot Burberry wydaje się oszczędny emocjonalnie.

Burberry - Close Your Eyes and Think of Christmas

Za tzw. "colour correction" i "master shooting" (w języku filmowym: rodzaj pełnego ujęcia sceny) reklamy stoi polska spółka Platige Image. Cezary Albiński, Head of Commercial Department w Platige Image mówił: 

Bardzo cenimy sobie współpracę z marką Burberry oraz z artystami zaangażowanymi w produkcję reklamy. Szczególnie z autorem zdjęć, Olivierem Millarem, który przyjechał do studia Platige Image w Warszawie po to, by osobiście przekazać wskazówki dotyczące naszej pracy. Pokazuje to poziom dbałości o najmniejsze detale przy tej produkcji. W przypadku tak prestiżowej marki modowej szczególnie ważny był kolor, którego korekcją zajął się nasz ekspert w tej dziedzinie, Piotr Sasim. 

Filmowi muzycznie towarzyszy na nowo nagrana piosenka „Carol of the Bells”. Reklama jest już widoczna w serwisie Youtube. 

BURBERRY reklama świąteczna 'Close Your Eyes and Think of Christmas'BURBERRY reklama świąteczna 'Close Your Eyes and Think of Christmas' Mat. prasowe

autor
Wybór redakcji. Katarzyna Żechowicz - redaktor
Trendy na jesień-zimę 2018/2019

Trendy na jesień-zimę 2018/2019

Tegoroczna jesień zapowiada się niezwykle ciekawie! Torebki wreszcie przestają być nudne, a spódnice mienią się wszystkimi barwami! Do mody wraca ulubiony płaszcz Catherine Deneuve, czyli ze skóry. Pogoda sprzyja sneakersom - wybrałam najlepsze modele, za które nie zapłacisz fortuny.

Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli chcesz być na bieżąco informowana o najciekawszych kolekcjach oraz zakupowych okazjach, wypróbuj nasz nowy newsletter. KLIKNIJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ DO NEWSLETTERA.

Victoria's Secret 2018 - mamy pierwsze nagrania z pokazu

  

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.