Kolor nude, czyli...? Marka Tkees idzie w ślady Louboutina i Naja Lingerie, wypuszczając kolekcję Foundation

Adrianna Olejnik
Nude oznacza odcień naturalnej skóry. Od początku definiowany był jako jasny beż, lecz było to wielkie uproszczenie. Karnacje kobiet na całym świecie różnią się, więc jeśli kolor nude musi być dopasowany do indywidualnych potrzeb. Pierwszy zauważył to Louboutin, później powstała bielizna Naja Lingerie, a teraz do tego grona dołącza do Tkees, prezentując dziewięć odcieni klapek w kolorze nude.

Piewsza kolekcja nude

Odcień naturalnej skóry jako pierwszy pojawił się na butach. Na punkcie jasnobeżowych szpilek, sandałków i balerin oszalały kobiety na całym świecie. Jednak jeśli nude oznacza naturalność, to jak może założyć go Mulatka, której skóra jest ciemniejsza niż proponowany przez wszystkie marki odcień? Z pomocą jako pierwszy przyszedł Christian Louboutin . Kreator kobiecych marzeń o idealnych szpilkach w 2013 roku zaprezentował kolekcję The Nude Collection, w której znalazło się pięć kolorów jego klasycznych butów na obcasie. Z czasem okazało się, że to i to nie wystarcza i projektant w 2015 roku dodał do swojej oferty kolejne dwa odcienie. Jak wiadomo ile kobiet, tyle kolorów skóry i... gustów, tak więc Louboutin w zeszłym roku zaprezentował kolekcję słynnego modelu balerin Solasofia. W kampanii udział wzięły zawodowe baletnice, a subtelne zdjęcia z kampanii obiegły cały świat.

Fot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerówFot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerów

Nude dla wszystkich

W ślady projektanta obuwia poszła marka Naja Lingerie . W maju 2016 roku pod hasłem "Nude for All" powstała kolekcja, oferująca siedem odcieni beżowej bielizny, dostosowanych do różnych typów karnacji. Trzy modele biustonoszy i majtek po raz kolejny wywołały temat równości w traktowaniu kobiet i poruszyły dyskusje na temat różnic kulturowych. O marce, która była na rynku zaledwie trzy lata usłyszał cały świat, a kobiety wreszcie zyskały możliwość dopasowania cielistej bielizny do swoich indywidualnych potrzeb. Ciekawa kampania zdjęciowa również trafiła do masowego odbiorcy, sprawiają, że temat damskiej bielizny wpisał się w społeczno-socjologiczne dyskusje.

Fot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerówFot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe / kolaż avanti24 / materiały partnerów

Tkees i kampania Foundation

Tkees , amerykańska marka obuwnicza, znana zwłaszcza z klapek, które kochają gwiazdy Hollywood, postanowiła również znaleźć się wśród zacnego grona firm odpowiadających na indywidualne potrzebny klientek. Kolekcja Foundation , która właśnie pojawiła się na stronie marki oferuje dziewięć kolorów skórzanych klapek, które idealnie dopasowują się do koloru skóry stóp. Delikatne i dziewczęce, proste japonki zapewniają komfort noszenia w trakcie upalnych dni i optycznie wydłużają nogę, realizując tym samym wymagania najwybredniejszej klienteli. Japonki Tkees kosztują 50 dolarów i możesz już dziś zamówić je na stronie marki.

Fot. www.tkees.com / kolaż avanti24 / materiały partnerówFot. www.tkees.com / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. www.tkees.com / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. www.tkees.com / kolaż avanti24 / materiały partnerów

Zobacz inne modele butów w odcieniach nude.

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.