"Lata 70 to czas, w którym kobiety zaczęły ubiorem wyrażać siebie - czerpały inspiracje ze sztuki, bawiły się formą i kolorem. Potrafiły jednocześnie podkreślić swoje piękno, kobiecość, determinację oraz niezależność. Właśnie taka jest kobieta Simple" twierdzi Weronika Pietras, główna projektantka marki Simple CP. "(...) to czas podróży. Czas, w którym Beatlesi w poszukiwaniu inspiracji wybierali się do Indii, a Vogue rezygnował z sesji w studiu na rzecz niesamowitych plenerów w najrozmaitszych zakątkach świata"
Jaka jest więc kolekcja inspirowana czasami dzieci kwiatów? Pełna kolorów zaczerpniętych z orientu! Znajdziesz w niej fuksję, odcienie pomarańczy i cynamonu, soczystą zieleń oraz turkus . Rozkloszowane spódnice i sukienki zostały skrócone, a rozszerzane spodnie z wysokim stanem unowocześnione. Kamizelka Simple może być również noszona jako sukienka lub narzutka na kurtkę lub płaszcz.
Podczas tworzenia kolekcji zadbano o detale: frędzle , które zdobią sukienki, bluzki i koszule, metalowe otwory i seksowne sznurowania na bokach spodni i marynarek. Frędzle pojawiają się również na kozakach za kolano, rock&rollowych botkach i plecakach.
Wśród propozycji Simple nie mogło zabraknąć linii Business . W jej ramach występują koszule, garnitury oraz kombinezony, zaprojektowane zgodnie z trendami oraz biznesowym dress-code'em. Przed eleganckim przyjęciem przejrzyj propozycje z linii Evening : długie suknie z koronkami i metalicznymi brokatami.
Kolekcja jest w sprzedaży od początku lipca. Zajrzyjcie do galerii zdjęć wykonanych przez Agatę Pospieszyńską! Twarzą kampanii została Marta Dyks , której towarzyszy jej narzeczony, model Borys Starosz .
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty