Fala popularności aerobiku, która przetoczyła się przez USA w latach 80 ubiegłego wieku, nie tylko poprawiła kondycję fizyczną Amerykanek, ale przede wszystkim zmieniła na zawsze oblicze ulicznej mody . Istniejąca dotąd przepaść między sportem, tańcem i streetwearem zniknęła, kiedy styl z salek treningowych zaczął podbijać najpierw wielkomiejskie ulice, chwilę później nocne kluby. Ponadczasowym symbolem tej modowej rewolucji stały się buty Reebok Freestyle Hi.
Żaden model zaprojektowanego z myślą o kobietach obuwia nie wywarł wcześniej takiego wpływu na popkulturę. Pierwszy raz w historii pokuszono się o coś więcej, niż stworzenie mniejszej i różowej wersji męskich sneakersów. Był rok 1982 - na listach przebojów królował singiel Eye of the Tiger grupy Survivor, a kina pękały w szwach na seansach E.T. Stevena Spielberga - kiedy niezbyt jeszcze znana firma Reebok zaczęła swój niezwykły Freestyle.
Premierowa para różniła się nieco od późniejszego, najsłynniejszego wariantu - śnieżnobiałe, niskie tenisówki low-top na gumowej podeszwie ozdobiono niebieskim napisem Reebok i niewielką brytyjską flagą. Do roku 1984 model Freestyle stanowił już ponad połowę wszystkich sprzedawanych Reeboków, a świat mody bacznie śledził poczynania Joe i Jeffa Fosterów, czekając na ich następny ruch.
Model projektowany jest do dziś. W sezonie jesień/zima 2014 pojawi się w aż trzynastu wariantach kolorystycznych . Freestyle Hi nadal jest tam, gdzie kobiety łączą aktywny tryb życia, wygodę i trendy. Szukając ambasadorek dla tego kultowego modelu , marka Reebok Classic kierowała się przede wszystkim autentycznością. Dlatego w nowej kampanii nieprzypadkowo pojawiły się dwie inspirujące modelki.
kolaż groszki.plKamila Szczawińska rozpoczęła karierę modelki na początku ubiegłej dekady. Dzięki żelaznej konsekwencji i wielkiemu talentowi szybko odniosła międzynarodowy sukces. Kiedy była na samym szczycie, podjęła przełomową decyzję o porzuceniu modelingu na rzecz macierzyństwa. Dziś uprawia pole dance, pływa na skuterach wodnych i biega. Jej blog o zdrowym trybie życia i konto na Instagramie codziennie odwiedzają tysiące ludzi poszukujących inspiracji.
Ola Kowal od lat zajmuję się modelingiem. W Polsce reprezentowana jest przez prestiżową agencję Model Plus. Jej pasją, podobnie jak w przypadku Kamili jest sport i zdrowe odżywanie. O swój harmonijny rozwój dba uprawiając pilates i ćwicząc na siłowni.
Modele Freestyle Hi są dostępne R eebok w Warszawie(Arkadia), Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki), Krakowie (Galeria Kazimierz i Galeria Krakowska), Łodzi (Galeria Łódzka i C.H. Łódź), Zielonej Górze (C.H. Focus Park), Radomiu (Galeria Słoneczna), sieci Sizzer oraz Cropp, a także w Worldboxie oraz online na www.worldbox.pl
Fala popularności aerobiku, która przetoczyła się przez USA w latach 80 ubiegłego wieku, nie tylko poprawiła kondycję fizyczną Amerykanek, ale przede wszystkim zmieniła na zawsze oblicze ulicznej mody. Istniejąca dotąd przepaść między sportem, tańcem i streetwearem zniknęła, kiedy styl z salek treningowych zaczął podbijać najpierw wielkomiejskie ulice, chwilę później nocne kluby. Ponadczasowym symbolem tej modowej rewolucji stały się buty Reebok Freestyle Hi.
Żaden model zaprojektowanego z myślą o kobietach obuwia nie wywarł wcześniej takiego wpływu na popkulturę. Pierwszy raz w historii pokuszono się o coś więcej, niż stworzenie mniejszej i różowej wersji męskich sneakersów. Był rok 1982 - na listach przebojów królował singiel Eye of the Tiger grupy Survivor, a kina pękały w szwach na seansach E.T. Stevena Spielberga - kiedy niezbyt jeszcze znana firma Reebok zaczęła swój niezwykły Freestyle. Premierowa para różniła się nieco od późniejszego, najsłynniejszego wariantu - śnieżnobiałe, niskie tenisówki low-top na gumowej podeszwie ozdobiono niebieskim napisem Reebok i niewielką brytyjską flagą. Do roku 1984 model Freestyle stanowił już ponad połowę wszystkich sprzedawanych Reeboków, a świat mody bacznie śledził poczynania Joe i Jeffa Fosterów, czekając na ich następny ruch.
Model projektowany jest do dziś. W sezonie jesień/zima 2014 pojawi się w aż trzynastu wariantach kolorystycznych. Freestyle Hi nadal jest tam, gdzie kobiety łączą aktywny tryb życia, wygodę i trendy. Szukając ambasadorek dla tego kultowego modelu, marka Reebok Classic kierowała się przede wszystkim autentycznością. Dlatego w nowej kampanii nieprzypadkowo pojawiły się dwie inspirujące modelki.
Kamila Szczawińska rozpoczęła karierę modelki na początku ubiegłej dekady. Dzięki żelaznej konsekwencji i wielkiemu talentowi szybko odniosła międzynarodowy sukces. Kiedy była na samym szczycie, podjęła przełomową decyzję o porzuceniu modelingu na rzecz macierzyństwa. Dziś uprawia pole dance, pływa na skuterach wodnych i biega. Jej blog o zdrowym trybie życia i konto na Instagramie codziennie odwiedzają tysiące ludzi poszukujących inspiracji.
Ola Kowal od lat zajmuję się modelingiem. W Polsce reprezentowana jest przez prestiżową agencję Model Plus. Jej pasją, podobnie jak w przypadku Kamili jest sport i zdrowe odżywanie. O swój harmonijny rozwój dba uprawiając pilates i ćwicząc na siłowni.
Modele Freestyle Hi są dostępne Reebok w Warszawie(Arkadia), Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki), Krakowie (Galeria Kazimierz i Galeria Krakowska), Łodzi (Galeria Łódzka i C.H. Łódź), Zielonej Górze (C.H. Focus Park), Radomiu (Galeria Słoneczna), sieci Sizzer oraz Cropp, a także w Worldboxie oraz online na www.worldbox.pl
źródło: Okazje.info
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!