Testujemy wybielający Whitening Pen od Swissdent

Najnowszy hit: wybielający marker do zębów!

Swissdent to jeden z najbardziej luksusowych producentów wysokiej jakości produktów do higieny jamy ustnej.

Dwufazowy marker wybielający Swissdent Extreme Whitening Pen zapewnia intensywną pielęgnację i delikatne wybielanie w celu rozjaśnienia zębów. Składa się z dwóch różnokolorowych markerów z aplikatorem w formie pędzelka.

Srebrny marker KROK PIERWSZY zawiera żel wybielający. Czerwony marker KROK DRUGI zawiera żel aktywujący. Czynnikiem wybielającym jest chloryn sodu (NaClO2), który jest zawarty w markerze KROK PIERWSZY. Aktywator, nakładany na powierzchnię zębów jako drugi, aktywuje działanie utleniające żelu wybielającego bezpośrednio na powierzchni szkliwa. Marker wybielający jest uzupełnieniem działania pasty do zębów Swissdent Extreme i jest polecany do użycia wieczorem, bezpośrednio po wyczyszczeniu zębów .

Aplikacja: Proste zastosowanie w dwóch krokach.

1. Użyj pędzelka z napisem KROK PIERWSZY, aby zaaplikować żel wybielający na ząb lub zęby, które chcesz wybielić

2. Użyj pędzelka z napisem KROK DRUGI, aby zaaplikować żel aktywujący na ząb lub zęby, które poprzednio zostały pokryte żelem wybielającym

Pozwól substancji zadziałać przez ok. 3 minuty i umyj zęby pastą Swisssdent Extreme . Po umyciu zębów nie jedz, nie pij ani nie płucz ust przez min. 15 minut. Dla najlepszego efektu zaleca się powtarzanie aplikacji przez 7 dni przynajmniej raz dziennie.

Nasza ocena: Preparat jest prosty w użyciu i nie sprawia żadnych kłopotów. Łatwo się go nakłada a wytrzymanie z nim trzech minut nie sprawia problemu. Trzeba może trochę uważać przy zębach nadwrażliwych, ale generalnie, nie czuje się przy tym bólu. Stosowałam pisaki wedle zaleceń i po tygodniu zęby faktycznie miały jaśniejszy odcień. Trzeba sobie zdawać sprawę, że nie zastąpi to wybielania w gabinecie dentystycznym, ale jak na wybielanie domowe, daje więcej niż inne produkty tego typu.

Ocena: 4/5

cena 145 zł

www.profimed.com

źródło: Okazje.info

Copyright © Agora SA