Linia kąpielowa Sephora

Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych i autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, wprowadziła do swoich perfumerii nową wersję niezwykle popularnej linii kąpielowej marki Sephora.

Kolekcja kąpielowa dostępna obecnie w perfumeriach Sephora to nowe, kuszące formuły i zapachy zamknięte w opakowaniach o topowym designie i fantastycznych, energetycznych kolorach. Supernowością są kapsułki do kąpieli o innowacyjnej formule przypominające formą kapsułki do ekspresów do kawy.

W skład nowej linii kąpielowej wchodzą: żel pod prysznic i płyn do kąpieli, kremowy żel pod prysznic, kapsułki do kąpieli, musujące kostki do kąpieli, wygładzający peeling do ciała, nawilżające mleczko do ciała, odżywczy balsam do ciała, woda toaletowa oraz świeca zapachowa. Wszystkie kosmetyki występują w 14 wariantach zapachowych , z których aż osiem to nowości : kwiat pomarańczy, piwonia, jagoda, laguna, cytryna z werbeną, mango, toffi i kwiat bawełny.

"Kolekcja kąpielowa Sephora została wzbogacona o nowatorski koncept niezwykle wygodnych w użyciu oraz idealnych w podróży kapsułek kąpielowych oraz o awangardowy pojemnik na kosmetyki zaprojektowany specjalnie dla Sephora przez Karima Rashida, jednego z najbardziej kreatywnych projektantów naszych czasów. Wychodzimy z założenia, że kąpiel powinna kojarzyć się z przyjemnością, relaksem i pozytywnymi doznaniami, stąd stworzyliśmy kolekcję opartą na pięknym designie oraz smakowitych wręcz aromatach i zapachach - odnajdziemy w niej np. bijące rekordy popularności mango, a także kwiat pomarańczy, cytrynę z werbeną, słodkie toffi czy orzeźwiającą błękitną lagunę. Do stworzenia niepowtarzalnego nastroju przydadzą się także pachnące świeczki, których formuła została opracowana przy współpracy z międzynarodowym ekspertem, wytwórcą perfum i świec zapachowych" - powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.

Klienci, którzy dokonają zakupu produktów z linii kąpielowej za minimum 80 złotych, otrzymają propozycję zapakowania ich w pojemnik projektu Karima Rashida . Pojemnik dostępny będzie w perfumeriach Sephora od 27 sierpnia 2012 r.

Karim Rashid to tytan pracy i geniusz designu, swobodnie operujący formą i kolorem, bez trudu przerzucający się z pracy dla jednej gałęzi przemysłu na następną. Do tej pory zaprojektował tysiące przedmiotów, spośród których ponad 3 tysiące weszło do produkcji, zdobył ponad 300 nagród za design i pracował dla klientów w 40 krajach. Wśród jego prac nagrodzonych prestiżowymi miedzynarodowymi wyróżnieniami w dziedzinie wzornictwa znajdują się luksusowe produkty i opakowania dla takich marek jak Veuve Clicquot, Alessi, Kenzo, Hugo Boss, Artemide, Foscarini  czy Samsung.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.