• Link został skopiowany

Leona Lewis dla The Body Shop

Brytyjska piosenkarka i światowa gwiazda muzyki pop, Leona Lewis, jest nową Ambasadorką The Body Shop, która pomoże nam szerzyć świadomość na temat wartości Nie Testujemy Na Zwierzętach.
Leona Lewis dla The Body Shop
The Body Shop

Brytyjska piosenkarka i światowa gwiazda muzyki pop, Leona Lewis, jest nową Ambasadorką The Body Shop, która pomoże nam szerzyć świadomość na temat wartości Nie Testujemy Na Zwierzętach.

Leona Lewis o współpracy z The Body Shop: Pasjonuje mnie piękno oraz obrona praw zwierząt. W związku z tym, zawsze interesuje mnie skąd pochodzą kosmetyki, których używam. The Body Shop sprzedaje etyczne produkty, wyprodukowane bez udziału i cierpienia zwierząt, które zawierają wspaniałe składniki, pozyskiwane w ramach programu Wspólnoty Uczciwego Handlu. Moje przekonania i wartości The Body Shop idealnie do siebie pasują, dlatego zdecydowałam się nawiązać współpracę.

Marka stworzyła we współpracy z wokalistką specjalną, limitowaną kolekcję kosmetyków make-up. Kolekcja została stworzona w zgodzie z najnowszymi trendami, aby udowadniać, że promowanie piękna bez cierpienia zwierząt jest możliwe. Na opakowaniach widnieje piękny motyw jelenia , który został wybrany, aby podkreślić fakt, że The Body Shop był pierwszą marką kosmetyczną, która użyła syntetycznego piżma, zamiast naturalnego, pozyskiwanego od piżmowców - zwierząt podobnych do jeleni. Limitowana kolekcja Leony Lewis dostępna będzie w sklepach w kwietniu.

Co znajdziemy w kolekcji?

1. Paleta rozświetlająca (75 zł) - podkreśli każdą karnację, idealnie modeluje i podkreśla kości policzkowe. Paleta występuje w dwóch odcieniach, różowym oraz brązowym. Aby osiągnąć efekt rozświetlenia użyliśmy naturalnego minerału mika, zamiast muszelek skorupiaków. 2. Pędzel (65 zł) - super miękki, zaprojektowany specjalnie do Palety rozświetlającej, wspaniale modeluje i podkreśla kości policzkowe. 3. Błyszczyki (39 zł) - błyszczące usta to najważniejszy trend nadchodzącego sezonu. Wybrałam 4 świeże kolory, w formułach nie znajdziecie skorupek robaczków, zamiast których użyliśmy naturalne pigmenty.

W sezonie wiosna/lato 2013 najważniejszy jest wyrazisty makijaż oczu, soczyste usta i pięknie podkreślone kości policzkowe. Dzięki kosmetykom do makijażu The Body Shop oraz kolekcji limitowanej, stworzonej przy współpracy z Leoną Lewis, każda z nas z łatwością wykona najmodniejszy makijaż sezonu.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: