The Body Shop - bądź eko, a zapłacisz mniej!

The Body Shop właśnie rozpoczął nową ekologiczną kampanię. Puste opakowanie po kosmetyku można wymienić na.. atrakcyjny rabat!

The Body Shop w 1976 roku założyła Anita Roddick - słynna aktywistka społeczna, której zależało na stworzeniu marki przyjaznej środowisku przestrzegającej praw człowieka, między innymi zasad Fair Trade, oraz praw zwierząt. Kosmetyki The Body Shop nie są testowane na zwierzętach, wykonywane są z naturalnych składników i sprzedawane w opakowaniach podlegających recyklingowi. W 2006 roku - rok przed swoją śmiercią - Anita Roddick sprzedała swoją firmę koncernowi L'Oreal, który stara się kontynuować ekologiczną politykę marki.

Niektórzy aktywiści wytykali działaniom marki brak konsekwencji lub sprzeczności (z jednej strony Body Shop deklarował, że nie sprowadza kosmetyków lub składników z Chin, bo są testowane na zwierzętach, ale jednocześnie sprowadzał akcesoria). Należy jednak docenić liczne akcje charytatywne oraz kampanie społeczne, które miały ogromny wpływ na ekologiczną świadomość konsumentów.

Na wiosnę The Body Shop przygotował ciekawą kampanię w polskich sklepach. Każdy, kto przyniesie puste opakowanie po kosmetyku - dowolnej marki - otrzyma 22% rabatu na nowy produkt. Marka deklaruje, że zużyte pudełka zostaną poddane recyklingowi.

Akcja związana jest z obchodami Światowego Dnia Ziemi , który wypada 22 kwietnia, ale w Body Shopie potrwa prawie miesiąc - od 8 kwietnia do 5 maja włącznie.

The Body ShopThe Body Shop materiały prasowe The Body Shop

Więcej:

Eveline - makijaż na wiosnę 2011

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.