...ale opowiada o niej w świeży sposób. Kampania pokazuje kolekcje podzieloną nie na trzy linie, a przydzieloną trzem przyjaciółkom.
Pierwsza z nich jest romantyczką - uwielbia pastele, kwiatowe wzory, odcienie sorbetów i miękko układające się materiały. Najchętniej zakłada sukienki , których krój przywołuje na myśl lata 50. i 60.
Druga to urodzona businesswoman - najważniejszy jest dla niej duet bieli i czerni, a preferuje bardzo eleganckie fasony: ołówkowe spódnice, małe żakiety i koszulowe bluzki. Nie jest jednak pozbawiona fantazji - podoba się jej rozbijanie klasyki żabotami, wiązaniami i oryginalnymi dodatkami.
Trzecia podąża za trendami. Nie ma oporów przed noszeniem ubrań w cętki - chętnie założyłaby balansującą na granicy kiczu długą suknię a la Roberto Cavalli. Chce zwracać na siebie uwagę, więc podobają jej się rozporki, czy pęknięcia odsłaniające nogi i ramiona.
Rozpoznałyście siebie w którejś z przyjaciółek? Adresy sklepów znajdziecie tu .
Więcej sukienek:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!