Typowy lookbook kojarzy nam się z szeregiem nieprzeładowanych scenograficznie zdjęć modelek i modeli w ubraniach z najnowszej kolekcji danej marki. Szare lub białe tło, dopracowane stylizacje, czytelny przekaz - do tego przyzwyczaiły nas między innymi sieciówki. Marka adidas przełamała w tym sezonie tendencję i aparat oddała modelkom. Co więcej, nie zrobiły nim zdjęć, a nagrały kilka sekwencji wideo, z których powstał filmowy lookbook .
Świeżą i przepełnioną energią kolekcję zaprezentowały między innymi Agyness Deyn, Ciara i Whitney Port . Dziewczyny biegają po dachach budynków, po miejskich ulicach, wygłupiają się i robią słodkie miny. Scenariusz najwyraźniej został podarty na strzępki, a nawet jeśli to zamierzony efekt, lookbook okazał się naprawdę przekonująco naturalny. Wideo dobrze wprowadza w atmosferę kolekcji, z której kilka ubrań i dodatków zamieściłyśmy w galerii.
Zobacz więcej: