Ten, komu brytyjski styl kojarzy się z nudnym gentlemanem w meloniku i zachowawczą damą w bezkształtnej garsonce, powinien szybko nadrobić zaległości. Najpopularniejsi trendsetterzy i najczęściej odwiedzane odzieżowe sieciówki pochodzą właśnie z Wysp, a Londyn już od dawna można z czystym sumieniem nazywać stolicą mody ulicznej. Nic więc dziwnego w tym, że na naszym podwórku chętnie zaglądamy do butików pod szyldem wprost z Oxford Street , gdzie, jak wiedzą wszyscy fani modnych nowości, bije serce europejskiego shoppingu.
Fot. Micha3 Grocholski / Agencja Wyborcza.pl
Po cieszącej się dużym powodzeniem brytyjskiej sieci Topshop na lokalny rynek wkracza następna - stworzona w 1969 roku marka New Look. O ile w przypadku pierwszej z nich możemy cieszyć się tylko jednym, niewielkim sklepem (który powierzchnią przypomina raczej przymierzalnię niż standardowy zagraniczny butik), to druga otwiera już kolejny (po wrocławskim) punkt z prawdziwego zdarzenia.
Pierwszy w stolicy New Look zajmie 800 metrów kwadratowych powierzchni pierwszego piętra centrum handlowego Złote Tarasy i już jutro o godzinie 10.00 otworzy swoje drzwi dla klientek. Tłumy fashionistek zacierają ręce i nic w tym dziwnego - jeszcze do niedawna ten, kto nie miał okazji wybrać się na zagraniczne zakupy, ubrania marki mógł nabyć tylko w outletach i second-handach. Dopiero pod koniec zeszłego roku New Look w swoim butiku internetowym uruchomił wysyłkę do Polski i otwarto sklep firmowy we wrocławskiej Renomie.
Wielkie otwarcie New Look w warszawskich Złotych Tarasach już 12 lutego! Groszki/New Look
Na co możemy zaś liczyć podczas jutrzejszej, warszawskiej premiery New Look'a? Na pewno na sporo zakupowych emocji. Dla swoich klientek marka przewidziała specjalne zniżki z okazji otwarcia: przy zakupie 1 rzeczy rabat wyniesie 10% , przy zakupie 2 rzeczy - 20% , a przy zakupie 3 i więcej aż minus 30% . Ale to nie koniec atrakcji... Od godziny 12.00 do 20.00 potrwa akcja 'New Look zrobi z ciebie Gwiazdę'.
Metamorfozie będą mogły poddać się wszystkie klientki, które przyniosą ze sobą do sklepu zdjęcie ulubionej idolki. Specjalnie powołany team New Look, składający się ze stylistek 'Glamour', wizażystki i fryzjera, bezpłatnie zadba o spektakularny efekt przemiany. Zwieńczeniem 'newlookowej' akcji będzie udział w minisesji fotograficznej, dzięki której każda z nas poczuje się przez chwilę jak Alexa Chung i Taylor Momsen - najpopularniejsze twarze kolekcji brytyjskiej marki.
Taylor Momsen dla New Look, kolekcja wiosna lato 2010 mat. prasowe New Look
Czym jest New Look?
To marka, która oferuje oryginalne i różnorodne kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w przystępnych cenach (t-shirty od 50 zł, sukienki od 65 zł, spodnie od 60 zł) . Ubrania spod znaku tej brytyjskiej sieci można kupić w ponad 1000 sklepów m.in. w Anglii, Francji, Belgii oraz Rosji. Z upodobaniem sięgają po nie również młode gwiazdy muzyki, filmu i mody. Do największych i najsłynniejszych fanek butiku New Look należą - Drew Barrymore, Agyness Deyn oraz Lilly Allen . Niedawno do tego grona dołączyła Taylor Momsen, twarz kolekcji na sezon wiosna-lato 2010. Dla New Look tworzą także uznani designerzy, a wśród nich sam Giles Deacon.