Pierwsza z linii, Soft Office , dedykowana jest kobietom ceniącym subtelną elegancję w życiu zawodowym i codziennym. Nam najbardziej podoba sie w niej kolekcja "Radiance", czyli pokaz cybernetycznego świata i wirtualnej rzeczywistości, wykorzystujący motywy kinetyczne, technologiczne i efekty świetlne.
Poszukującym codziennych, ale modnych rozwiązań, marka Mohito proponuje swoją odsłonę w wersji Casual . Luźne formy zdobione sznurkami, zagnieceniami i marszczeniami to idealne rozwiązania na ciepłe miesiące dla wszystkich ceniących luz i wygodę.
Propozycje na ten sezon dopełnia linia nieco wieczorowa i dedykowana urokom nocnego życia w klubach - Clubbing . Uważamy, że strzałem w dziesiątkę jest tu spokojniejsza odsłona linii, czyli propozycja "New Age Romance": romantyzm, kobiece tkaniny bliskie eleganckiej bieliźnie nocnej oraz transparentne koronki i muśliny, subtelna grafika i dodatek pereł.
Kolekcja jest dostępna w sklepach Mohito . Od niedawna także w Warszawie, m.in. w Złotych Tarasach .
Mohito Mohito