Tegoroczna wiosna upłynie pod znakiem retro . Wiele marek wprowadziło do swych kolekcji linie w tym stylu, doceniając jego pozytywny wpływ na kobiecą sylwetkę i wizerunek. Lata 60. z kolei to najbardziej lansowany teraz i bardzo przyjazny kobiecie nurt, podkreślający kobiecą delikatność i filigranowość .
W sukience marki H&M retro spotyka się z latami 60. Wąskie rękawy 3/4, podniesiona talia, okrągły kołnierzyk i wyraźna listwa wzdłuż guzików pochodzą z dekady Audrey Hepburn , ale już "koronkowa" faktura sukienki i pastelowy, staroświecko pożółkły odcień ecru to wyraźne retro. Całość bezpretensjonalna i pełna wdzięku, w sam raz na wiosenny spacer - na przykład w modowym towarzystwie czystego błękitu lub zamglonego pomarańczu.
Sukienkę możesz kupić w sklepach marki H&M do końca lutego. Kosztuje 249 zł .
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!