Inspiracją była globalna kampania ?Live In Levi's ? , pokazująca autentyczne historie fanów marki, którym dżinsy Levi's towarzyszą w wyjątkowych momentach życia. Agnieszka Szulim, dziennikarka znana ze swojego buntowniczego charakteru i ciętego języka oraz Antoni Pawlicki, jedna z ciekawszych osobowości wśród aktorów młodego pokolenia, nie boją się wyzwań i z entuzjazmem oddają się swoim pasjom. Dzięki ich wyrazistym osobowościom artystyczny projekt Levi's w Polsce zyskał dynamiczny i indywidualny charakter.
"K ocham wolność i niezależność. Smakuję życie, lubię różne jego odcienie. Staram się swoje życie przeżyć tak, żeby niczego nie żałować. Moje Live In Levi's to być szczęśliwą, tak zwyczajnie, po prostu, tu i teraz .? Agnieszka Szulim
" Dla mnie Live In Levi's to tradycja i oryginalny styl. To pasje, wartości i chwile z życia, które chce się zapamiętać. Nie ulegam chwilowym modom, nie gonię za tym co ulotne i nieistotne. Żyję w zgodzie ze sobą i czasem idę przez życie pod prąd.? Antek Pawlicki
Autorem zdjęć Agnieszki Szulim jest Adam Pluciński, a Antka Pawlickiego Radek Polak - fotografowie na co dzień współpracujący z gwiazdami i niezwykłymi osobowościami.
Na swoim koncie mają sesje modowe i lifestylowe dla najlepszych polskich magazynów
i prestiżowych marek. Sesje zdjęciowe z Agnieszką Szulim i Antkiem Pawlickim są częścią specjalnego projektu "Live in Levi's ".
"LIVE IN LEVI'S ? to hasło nowej globalnej kampanii zainspirowanej autentycznymi historiami fanów marki. Ideą "Live in Levi's " jest dzielenie się wyjątkowymi momentami ze swojego życia. Live in Levi's ' to więcej niż kampania - to nowy kierunek, który ożywi duszę marki łącząc ikonicznie produkty i autentyczne historie.
levis levis