Jak podkreślają projektanci BOHOBOCO , kolekcja stworzona dla sieci Biedronka pozostaje spójna z duchem marki i jest efektem ich pasji do kreowania przestrzeni, w której codziennie przebywamy. Stylowa pościel została zaprojektowana w kilku wariantach, które pozwolą dopasować ją do różnych wnętrz - odnajdziemy w niej zarówno klasyczne, jak i bardziej wyraziste wzory i kolorystykę.
"Praca nad projektem to dla nas zupełnie nowe doświadczenie. Po raz pierwszy podjęliśmy się takiego przedsięwzięcia i ważne było, żeby zaproponować rozwiązania bliskie naszej marce, stawiając jednocześnie na różnorodność. Szarości, czarno-biała geometria, pastele, czy też połączenie fuksji z kobaltem, każdemu pozwolą dopasować do siebie wybrany model pościeli" - podkreśla Michał Gilbert Lach.
"Praca nad projektem była dla nas ciekawym wyzwaniem. Projektując pościel, musieliśmy pamiętać o dwóch aspektach - estetycznym i praktycznym. To ona najczęściej nadaje charakter całej sypialni i wpływa na jej styl. Jednocześnie bezpośrednio przekłada się na jakość snu" - mówi Kamil Owczarek.
Pościel została wykonana ze 100% satynowej bawełny , miękkiej i delikatnej w dotyku. Do wyboru będą komplety w dwóch różnych rozmiarach - 160 x 200 cm (89 zł) oraz 220 x 200 cm (99 zł). Pościel będzie można kupić od 30 listopada w wybranych sklepach sieci Biedronka.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!