Pop Up Story w Placu Unii City Shopping

W nowoczesnych przestrzeniach warszawskiego centrum handlowego Plac Unii City Shopping 15 czerwca wystartował wyjątkowy multibrandowy butik z polską modą i designem.

Projekt realizuje grupa polskich projektantów i designerów we współpracy z firmami z branży mody, wzornictwa przemysłowego i architektury. Do projektu zostało zaproszonych 52 projektantów - dokładnie tyle, ile tygodni liczy rok kalendarzowy.

Celem projektu jest wsparcie rozwoju polskich marek modowych, które działając w pojedynkę miałyby trudność w zaistnieniu w nowoczesnej galerii handlowej. Butik stanowić będzie kreatywną przestrzeń, w której prezentowane będą najnowsze kolekcje polskich marek modowych. Przy projektowaniu POP UP STORY wykorzystano surowce i technologie zgodne z aktualnymi trendami wnętrzarskimi. Projekty partnerów, m.in. marek Palladio, ARS RETAIL + SHOPFITTING, Vzór, Catellani & Smith, nawiązują do najlepszych tradycji modernizmu.

Wśród marek modowych dostępnych w butiku znajdziecie m.in. Roboty Ręczne, Madox, Cocoon, KISS THE FROG, Aga Guz, Edyta Pietrzyk, Never Ever.

W ramach POP UP STORY będzie można także wziąć udział w warsztatach i spotkaniach z projektantami oraz ekspertami branży mody. To miejsce będzie żyło 7 dni w tygodniu przez cały rok! Zaangażowani w projekt twórcy będą mogli liczyć na biznesowe i edukacyjne wsparcie.

W POP UP STORY odbywać się będą cykliczne spotkania dotyczące marketingu mody i kwestii prawnych, takich jak: ochrona praw autorskich, własności intelektualnej itp. Eksperci będą także pomagać projektantom w stworzeniu własnego profesjonalnego portfolio. Unikatowość POP UP STORY polega na byciu "social", czyli na towarzyskości, dzieleniu się swoją wiedzą, tworzeniu platformy wymiany doświadczeń pomiędzy młodymi twórcami, instytucjami, organizacjami i ekspertami rynku mody.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.