Caterina ma własny magazyn

Wraz z nowym sezonem jesień - zima 2012-13 w sieci salonów Caterina pojawi się własny magazyn publishing'owy. Magazyn jest kolejnym, nowym narzędziem marketingowym, po które sięga Caterina. Jego celem jest dalsze wzmocnienie wizerunku marki, ale także podkreślenie jakości tkanin, z których szyte są kolekcje Caterina i Caterina Leman Prestige.

Marka jako jedyna w Polsce szyje i oferuje płaszcze z bardzo drogich materiałów, m.in. Lorro Piana i Piacenza. Torebki zaś powstają z unikalnych w skali włoskich skór.

Innym ważnym elementem magazynu są podpowiedzi i porady stylizacyjne. Magazyn powstał przy współpracy ze stylistką "Szkoły Stylu" Magdaleną Zabierzowską. Każda z Pań z pewnością znajdzie tu dla siebie ciekawe inspiracje i gotowe zestawy na wyjątkowe okazje i nie tylko. Partnerem magazynu jest Perfumeria Quality, która przygotowała propozycje zmysłowych zapachów dla kobiet, odpowiednio dopasowanych do wszystkich stylizacji.

Magazyn jest bezpłatny i będzie kontynuowany w kolejnych sezonach.

Caterina to ekskluzywna marka dla kobiet. Od ponad 20 lat na polskim rynku, przygotowuje kolekcje, które charakteryzują się przede wszystkim wysoką jakością wykonania, doskonałą konstrukcją i szlachetnością tkanin. Kolekcje są proste, eleganckie i inspirowane najnowszymi trendami.

Kolekcja Caterina jesień-zima 2012/13, to nowoczesny miejski styl w wielu odsłonach.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.