W ramach kampanii 17 lutego ruszyła nowa odświeżona strona internetowa www.cropp.com , przygotowana przez agencję interaktywną Engine z Sopotu. Znalazły się na niej zdjęcia oraz filmy video z sesji fotograficznej inaugurującej kampanię, która tym razem odbyła się w Stambule.
I właśnie tę naturalność świetnie widać na znakomitych zdjęciach autorstwa Łukasza Ziętka, kolejny już raz fotografującego CROPPowych bohaterów. Sesja fotograficzna odbyła się, jak zwykle, pod czujnym okiem CROPPowego Art Directora - Kuby Borkowskiego natomiast o video z planu zadbała agencja SHOOTME. Stylizacją longboardowych naturszczyków zajęła się Karolina Pawlak a makijażem i fryzurami - Zofia Krasuska-Kopyt. Oprócz zdjęć wizerunkowych, na nowej stronie pojawił się również lookbook z wiosenno-letnią kolekcją . Jak zapewniają twórcy kampanii, w kolejnych jej etapach longboardziści wyruszą do Azji na sponsorowaną przez CROPPa wyprawę, natomiast na maj zaplanowano kampanię viralową.
Jak zwykle u CROPPa, dużo będzie się działo również na Facebooku.