City Rulez - kampania Cropp wiosna/lato 2012

Tym razem motywem przewodnim kampanii jest grupa wyluzowanych młodych ludzi, jeżdżących na longboardach po ulicach Stambułu.

W ramach kampanii 17 lutego ruszyła nowa odświeżona strona internetowa www.cropp.com , przygotowana przez agencję interaktywną Engine z Sopotu. Znalazły się na niej zdjęcia oraz filmy video z sesji fotograficznej inaugurującej kampanię, która tym razem odbyła się w Stambule.

Pomysł na kampanię powstał w Dziale Marketingu CROPP." - mówi Julian Chmielewski, p.o. Brand Managera CROPP. - "Chcieliśmy pokazać jak młodzi ludzie spędzają wolny czas i tym razem zwróciliśmy większą uwagę na sportowe oblicze CROPPa. Sporty miejskie od zawsze były w kręgu naszych zainteresowań, wybór padł na longboard. Znaleźliśmy ekipę pięciu osób, które właśnie longboard uważają za największą ze swoich zajawek, zabraliśmy ich w podróż do Stambułu, do miejsca w którym przenikają się różne kultury i sfotografowaliśmy na tle wielkomiejskich pejzaży. Nacisk położyliśmy na naturalność, swobodę, chill w mieście."

I właśnie tę naturalność świetnie widać na znakomitych zdjęciach autorstwa Łukasza Ziętka, kolejny już raz fotografującego CROPPowych bohaterów. Sesja fotograficzna odbyła się, jak zwykle, pod czujnym okiem CROPPowego Art Directora - Kuby Borkowskiego natomiast o video z planu zadbała agencja SHOOTME. Stylizacją longboardowych naturszczyków zajęła się Karolina Pawlak a makijażem i fryzurami - Zofia Krasuska-Kopyt. Oprócz zdjęć wizerunkowych, na nowej stronie pojawił się również lookbook z wiosenno-letnią kolekcją . Jak zapewniają twórcy kampanii, w kolejnych jej etapach longboardziści wyruszą do Azji na sponsorowaną przez CROPPa wyprawę, natomiast na maj zaplanowano kampanię viralową.

Jak zwykle u CROPPa, dużo będzie się działo również na Facebooku.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.