Eva Mendes i Helena Christensen w kampanii Reebooka

Reebook wytęża siły by zatrzeć złe wrażenie po ostatnich wpadkach z butami Easy Tone. W walce o dobre imię pomagają im dwie super seksowne i wysportowane kobiety. Satysfakcja jest więc pewna!

Kampanię 'Satysfakcja' prowadzoną przez markę Reebok wspierają globalne ambasadorki linii EasyTone - hollywoodzka aktorka, Eva Mendes oraz światowej sławy modelka, Helena Christensen. Obie ambasadorki, wraz z innymi znanymi fanami EasyTone wzięły udział w nagraniach i sesji przygotowanej przez fotografa gwiazd, Rankina.

Ponad 3000 kobiet z różnych europejskich państw takich jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Rosja, Hiszpania oraz Włochy przez ponad 2 tygodnie uczestniczyło w "Badaniu Satysfakcji" Reebok , które sprawdzało zarówno poziom satysfakcji Europejek, jak i kluczowe wskaźniki deklarowanego zadowolenia.

Najnowsze badania wykazują, że mimo intensywnego trybu życia współczesnych Europejek, poziom satysfakcji w badanej grupie jest bardzo wysoki. Okazuje się, że gwarancją zadowolenia są drobiazgi życia codziennego jak np. dobra zabawa z przyjaciółmi (74%) albo świeża pościel (65%). Ponadto, badanie Reebok pokazało, że udane życie erotyczne (65%), zdrowie (71%) i dobra kondycja (71%) to kluczowe dziedziny, które przynoszą satysfakcję.

Dla Evy Mendes ćwiczenia i dobry wygląd to również synonimy satysfakcji . Aktorka wyjaśnia: "To, co lubię w ćwiczeniach i utrzymywaniu ciała w dobrej kondycji, to uczucie satysfakcji, jakie mi dają. Świadomość, że dbam o ciało i umysł, aby zachować zdrowie i dobry wygląd to naprawdę wspaniałe uczucie. Noszę Reebok EasyTone od momentu, kiedy pojawiły się na rynku i muszę przyznać, że je pokochałam" .

Z kolei druga ambasadorka marki, Helena Christensen czerpie satysfakcję przede wszystkim z chwil spędzonych ze swoim synem, np. wspólne odrabianie lekcji z matematyki, czytanie dobrych książek, podróże, fotografowanie, kolekcjonowanie antyków, oglądanie zachodu słońca nad oceanem oraz jedzenie, które modelka łączy z ćwiczeniami, zapewniającymi zgrabną sylwetkę.

"Badanie Satysfakcji" Reebok zostało przeprowadzone w styczniu 2012r . W trakcie tego dwutygodniowego sondażu online przebadano przedstawicielki 5 europejskich krajów: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Rosji, Włoch i Hiszpanii. W próbie znalazło się co najmniej po 500 kobiet z każdego państwa, w sumie 3043 respondentki z przedziału wiekowego 18-39 lat. Próba była reprezentatywna pod względem takich zmiennych jak miejsce zamieszkania, dochód oraz zatrudnienie.

Copyright © Agora SA