Ochnik: nowe torebki i portfele z logotypem

Do salonów OCHNIK w całej Polsce trafiła właśnie nowa linia galanterii nieskórzanej. Torebki, plecak, kosmetyczka i portfel - wszystkie 11 modeli zdobi motyw oparty na znaku graficznym marki.

Wiosną OCHNIK wprowadził do sprzedaży produkty opatrzone nowym symbolem graficznym nawiązującym do historii marki.

Nowe logo zostało bardzo przychylnie przyjęte przez Klientów. Chcąc je jeszcze bardziej upowszechnić, postanowiliśmy stworzyć z niego motyw zdobiący naszą nową linię galanteryjną - mówi Agata Zwolińska, główny projektant marki OCHNIK.

Produkty wchodzące w skład nowej linii zostały uszyte z wysokiej jakości tkaniny w srebrno-złotym kolorze. Matowe lub lakierowane wykończenia oraz złote detale podkreślają oryginalny styl i designerski charakter kolekcji. Torebki są lekkie i bardzo wygodne w użytkowaniu. Posiadają wiele funkcjonalnych kieszeni i szerokie paski z tłoczonym logotypem OCHNIK. Kolekcja dostępna jest we wszystkich salonach regularnych oraz w sklepie internetowym. Ceny już od 119,90 zł!

Ochnik - kolekcja jsień/zima 2014Ochnik - kolekcja jsień/zima 2014 Torebka Ochnik 299,90 zł Torebka Ochnik 299,90 zł

ZOBACZ POZOSTAŁE TOREBKI I PORTFELE Z NOWEJ KOLEKCJI OCHNIK >>

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.