Kolekcja Aldo: jesień/zima 2013

Nowa kampania Aldo pod hasłem GIVE ME ALDO to same gwiazdy światowego modelingu w obiektywie Terry'ego Richardsona.

Świetna ekipa zebrała się podczas pracy nad najnowszą kampanią Aldo. Oprócz Terry'ego Richardsona, w kampanii wystąpiły modelki Ming Xi, Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Anais Pouliot i Jessica Stam.

Aldo pokazuje się od nowej strony i choć było tak zawsze, nacisk na nowe trendy i najmodniejsze fasony ma być jeszcze większy.

"W tym sezonie stawiamy na to, co podstawowe i minimalistyczne. Chcieliśmy, aby nasze produkty mówiły same za siebie, tak więc to one znalazły się na pierwszym planie tej kampanii. Czyste, białe tła, stylizacje utrzymane w odcieniach czerni, modelki i modele zdający unosićsię w powietrzu oraz piękny produkt dumnie wybijający się na pierwszy plan - takie było nasze założenie. Ten bezpardonowy minimalizm niesie ze sobą szczery, prosty przekaz stawiający na zabawę i pewność siebie", wyjaśnia Douglas Bensadoun, Dyrektor Kreatywny i Zastępca Prezesa Działu Marketingu ALDO. "Nasza najnowsza kolekcja jest bardzo zróżnicowana, co odzwierciedla ta kampania. Niezależnie od tego, jaki jest Twój ukochany styl - metal, punk, glam - GIVE ME ALDO z pewnością do Ciebie przemówi", dodaje Bensadoun.

Ming Xi w kampanii Aldo

GIVE ME ALDO, czyli DAJ MI ALDO, to zarazem żądanie, pragnienie i okrzyk domagający się niewymuszonego stylu dostępnego dla każdego. Wstań i powiedz to z dumą: GIVE ME ALDO.

W GALERII CAŁA KAMPANIA ALDO

Buty na nowy sezon kupię w:
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.