Jesienna kampania GAP i m³ode talenty

Twarzami jesiennej kampanii Gap - Shine, zostali utalentowani muzycy i tancerze.

Celem jesiennej kampanii jest odświeżenie zwyczajnego, amerykańskiego stylu i ukazanie go na nowo. Kolekcja "Icon Redefined" przygotowana na tę okazję jest nowoczesną interpretacją klasyki, w której klienci Gap mogą odnaleźć własny, indywidualny styl.

W kampanii udział biorą: muzycy Seth i Scott Avett z Avett Brothers , amerykański muzyczny duet Karmin , tancerz Lil ' Buck , piosenkarka i kompozytorka Lia Ices , baletnica z San Francisco Yuan Yuan Tan , muzyk Kaki King oraz piosenkarka i kompozytorka Nicki Bluhm . Każda z tych osób pokazuje ducha kampanii Shine .

"Dzięki Shine kontynuujemy naszą tradycję marki, wspierając początkujących artystów  i muzyków, którzy kreatywnie inspirują ludzi tak, aby nabrali chęci do wyróżnienia się w świecie. To rodzaj energii i pasji wynikający z indywidualnego stylu, który chcemy przekazać  w naszej kolekcji" mówi Seth Farbman Global Chief Marketing Officer marki Gap.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.