Zuzanna Bijoch dla YES

Zauważyła ją Prada, pojawiła się już w kampaniach marek Louis Vuitton i Chloe, a ostatnio została twarzą domu mody Proenza Schouler. Okazała się największym tegorocznym odkryciem na wybiegach w Nowym Jorku, Londynie i Paryżu. 17-letnia Zuzannie Bijoch wcześniej była gwiazdą Kalendarza YES 2010. Najwyraźniej YES - polska marka jubilerska - przyniósł Zuzi szczęście!

Polska modelka wzięła udział już w blisko 60 pokazach najważniejszych światowych marek. O możliwość współpracy z Zuzanną Bijoch zabiegają największe tuzy świata mody i najbardziej prestiżowe marki. Nic dziwnego - jej debit na wielkich wybiegach uznano za jeden z najbardziej spektakularnych w dziejach branży. Potwierdzeniem jej wielkiego sukcesu jest choćby fakt, że marka Proenza Schouler, nagrodzona tegorocznym Oscarem mody dla najlepszych projektantów 2011 - wybrała Zuzannę na swoją "twarz".

Zanim jednak docenił ją świat, niezwykłą osobowość młodziutkiej modelki z Katowic odkryła firma YES, angażując Zuzannę Bijoch do swojego Kalendarza YES 2010. Autorami efektownych zdjęć do niego byli Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek. Na pomysł stworzenia tego limitowanego - i bardzo teraz poszukiwanego! - wydawnictwa wpadł Mateusz Madelski, dyrektor ds. rozwoju firmy YES.

Warto przypomnieć sobie te niezwykłe zdjęcia, z zupełnie nieznaną wtedy jeszcze modelką, dla której Kalendarz YES 2010 stał się preludium do światowych sukcesów

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.