Helena Christensen twarzą nowej, ekskluzywnej kolekcji: Triumph Essence

Modelka, ikona stylu i fotograf, Helena Christensen występuje w roli gwiazdy nowej, ekskluzywnej kolekcji Triumph, nazwanej Triumph Essence. Ta niezwykła piękność wnosi pewność, nowoczesność i zmysłowy powab do pierwszej ekskluzywnej kolekcji bielizny Triumph oraz kampanii tej renomowanej marki bieliźnianej.

Triumph z dumą przedstawia Helenę jako twarz i ambassador Triumph Essence The Luxury Collection. Helena uwielbia bieliznę i ma do niej wspaniały zmysł, co sprawia, że jej osoba to idealny wybór dla marki Triumph. Wyszukana kolekcja stanowiąca połączenie ikon mody, nieprzeciętnego wykonania oraz doskonałego dopasowania, prezentuje to, co Triumph potrafi zrobić najlepiej.

Podczas sesji zdjęciowej do tej kampanii w Nowym Jorku, renomowany w tej branży zespół, w którego skład wchodzą: nowojorski fotograf - David Slijper, fryzjer - Harry Josh, wizażysta - Hung Vanngo oraz stylista - Ed Moelands - wykorzystali swoją wiedzę i doświadczenie, by nadać tym zdjęciom ekskluzywnego, eleganckiego charakteru. Idea kreatywna kampanii "New Perspectives" powstała pod wpływem inspiracji dzisiejszych kobiet, których życie toczy się na wielu płaszczyznach i które zasługują, by na nie spoglądać pod różnym kątem. Dlatego zdjęcia kampanii prezentują pełne ujęcia oraz zbliżenia z różnych perspektyw.

Efekt: zaskakująca, kampania wysokiej klasy, obrazująca "Nowe Perspektywy".

Najcenniejsza kolekcja w historii Triumph, kolekcja Triumph Essence, jest owocem doświadczenia zgromadzonego na przestrzeni 125 lat szycia na miarę kobiecego kształtu. Zjawiskowa kolekcja łączy w sobie niezrównane zamiłowanie do detalu, pedantyczne wykonanie oraz znakomity krój, by zaoferować idealnie dopasowane modele. Wspaniała koronka, bogate materiały, kosztowne dodatki oraz innowacje to dopełnienie tej naprawdę specjalnej kolekcji bielizny pieszczącej ciało i kuszącej zmysły.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.