Nümph powstała 6 lat temu, kiedy to grupa 7 koleżanek postanowiła połączyć siły i założyć własną markę. Od początku zwróciła uwagę unikatowym wzornictwem czerpiącym z tradycji skandynawskiej i vintage.
Jej znakiem rozpoznawczym są niezwykłe wzory - abstrakcyjne desenie, kwiaty czy zwierzęta rysowane z dużym wyczuciem estetycznym, ale też poczuciem humoru. Grafiki zdobią ubrania o nowoczesnych krojach - miejskie i kobiece jednocześnie.
Dziś w Nümph projektują 3 kobiety, w tym główna projektantka Sabine Olsen. W wywiadzie dla Modcloth.com zapewnia, że nadal są wierne początkowej linii estetycznej marki, ale starają się rozwijać i szukać nowych inspiracji.
Nowa kolekcja wydaje się trochę "doroślejsza" od poprzednich, ale wciąż można się w niej doszukać cech charakterystycznych dla marki. Duże wrażenie robią graficzne wzory, nietypowe zestawienia kolorystyczne i fasony oversize.
Sabine spytana o to, jaka jest kobieta Nümph, odpowiedziała: zadziorna, trochę szalona, kobieca i radosna. Te cechy widoczne są również w kampanii.
W kolekcji znalazło się dużo ovesize'owych, zwiewnych tunik i wzorzystych sukienek, których desenie dodatkowo podkreślone są krojem, tworząc oryginalne i przyjazne sylwetce efekty optyczne.
Wiosenny Nümph to również wielokolorowe, wzorzyste kardigany, delikatnie utrzymane w duchu retro.
Kolekcja Nümph jest różnorodna, ale jednocześnie spójna - stworzona dla miłośniczek stylu romantycznego i urban chic.
Obecnie ubrania z wiosennej kolekcji można kupić na stronie Modcloth.com. Na następnej stronie znajdziecie przykładowe ceny.
Od lewej: 390zł, 450zł, 300zł, 230zł