HIT: Ray-Ban prezentuje nową kampanię

Mediolan,  Kwiecień 2013 - Luxottica Group, właściciel marki Ray-Ban i globalny lider segmentu okularów premium prezentuje nową kampanię komunikacyjną RAY-BAN Envision.
HIT: Ray-Ban prezentuje nową kampanię HIT: Ray-Ban prezentuje nową kampanię kolaż Groszki.pl

Ray-Ban

RAY-BAN ENVISION  uosabia ducha hasła Never Hide: pragnienie żeby w każdej sytuacji pozostać sobą i swobodnie wyrażać swoje opinie i osobowość. Od początków Ray-Bana w 1937 roku aż do dzisiaj marka podkreśla wartości takie jak legendarny styl oraz jakość i  funkcjonalność, które są podstawowymi elementami DNA Ray-Bana.
RAY-BAN ENVISION wyróżnia wszystkich tych  ludzi, którzy mają  jasno określony cel.  Indywidualistów, marzycieli, ludzi, którzy podążają za swoimi marzeniami, są innowatorami  i pionierami w swoich dziedzinach, naprawdę zmieniają świat poprzez swoje działania i mają wyraźne określony cel do którego dążą.
Zdjęcia do kampanii po raz drugi robił Mark Seliger, stylizacją zajęła się natomiast  laureatka trzech Oskarów za kostiumy Colleen Atwood. Sesja zdjęciowa odbywała się w kilku różnych lokalizacjach w Kalifornii w listopadzie 2012 roku i przedstawia  sześciu  różnych  ludzi,  którzy zostają uchwyceni w niezwykłych momentach w których próbują dogonić swoje marzenia. To właśnie ci indywidualiści, którzy kierowani pasją, odnajdują sens w realizacji swoich marzeń.
"To było wspaniałe doświadczenie móc pracować z Ray-Banem raz jeszcze. Ta propozycja była jak prezent pełen świetnych pomysłów,  rockowej energii  i trzęsień ziemi - dzięki temu wszystkiego możliwe jest stworzenie wielkiej kampanii. I oczywiście dzięki samemu bogactwu marki Ray-Ban." - mówi Mark Seliger.
"Dla mnie wyjątkowe było współtworzenie takiej  realistycznej, niemal  dokumentalnej  sesji  z kreatywną ekipą prosto z Paryża na czele z  Markiem  Seligerem. To było  jak mini-film!"- tak  podsumowała całą sesję stylistka Colleen Atwood.
Soczewka jest jak silnik okularów przeciwsłonecznych. Od samego początku swojego istnienia, najwyższej jakości soczewki były sercem marki Ray-Ban. Ta historia jakości pojawia się po raz pierwszy w  kampanii Envision, która podkreśla zalety legendarnych soczewek Ray-Bana m.in.: ich trwałość, przejrzystość i ochronę.
Soczewki są także bohaterem konkursu dla konsumentów RAY - BAN ENVISION SERIES.  Każdy może wejść na stronę ray-ban.com i przesłać kreatywną wizję swojego marzenia. Konsumenci mogą czerpać inspirację z przedstawionych wizji  różnych ludzi z wielu  zakątków świata, których marzenia stają się także formą opowieści o współczesnym świecie w którym wszyscy żyjemy. Ekipa Ray-Bana w Polsce wybierze tą najciekawszą wizję spośród tych nadesłanych  z naszego kraju  i pomoże w realizacji tego marzenia! Dzięki wysokiej jakości soczewkom okulary Ray-Bana stają się jednym z narzędzi do realizacji celów.

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ


koloryWeź udział w konkursie i przyjdź na imprezę Woolite Swap Show!

Ray-Ban Ray-Ban kolaż Groszki.pl

Przejrzystość

To zdjęcie powstało w San Pedro (Los Angeles), rowerowy posłaniec nosi model RB3025 002/58 z polaryzacją i podczas sesji został zawieszony w powietrzu ponad innymi rowerzystami.

Soczewki z polaryzacją Ray-Bana perfekcyjnie chronią oczy przed oślepiającymi odblaskami (np.: od asfaltu, wody czy śniegu) oraz wyposażone są w specjalną powłokę z antyrefleksem gwarantującą czystość widzenia. Ray-Ban stosuje tylko najwyższe jakości materiały do produkcji soczewek. Precyzyjnie szlifowane i polerowane soczewki są wolne od zakłócających widzenie zarysowań i nierówności.

Wszystkie soczewki Ray-Bana z polaryzacją oznaczone są literą "P" na soczewce tuż przy logo. Dzięki zastosowaniu tego filtra nasze oczy odpoczywają, a przejrzystość widzenia się polepsza.

Więcej na: ray-ban.com

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ


koloryWeź udział w konkursie i przyjdź na imprezę Woolite Swap Show!

Ray-Ban Ray-Ban kolaż Groszki.pl

Trwałość

Z kolei to zdjęcie powstało przed klubem  The Golden Gopher na przedmieściach Los Angeles, gdzie można  spotkać różnych muzyków rockowych znanych z lat 80-tych.

Te modele Ray-Bana: RB 3016 W0365, RB 8301 019/N8 i RB8307002/N5 wyposażone są w bardzo wytrzymałe soczewki, które są specjalnie chemicznie utwardzane. Dodatkowo są także wyposażone w specjalne powłoki chroniące przed ścieraniem i zarysowaniami.

Wyjątkowo stabilne, szklane soczewki nie bledną i nie zmieniają kolorów nawet po upływie dłuższego czasu.

Więcej na: ray-ban.com

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ


koloryWeź udział w konkursie i przyjdź na imprezę Woolite Swap Show!

Ray-Ban Ray-Ban kolaż Groszki.pl

Ochrona

To zdjęcie powstało w El Rey Theatre (Los Angeles), prawdziwi muzycy z różnych kapel wcielili się w role bohaterów kampanii.

Goły mężczyzna pojawiający się na scenie nosi model klasyczny Aviator RB3025112/69 z kolorowymi soczewkami lustrzanymi. Wszystkie soczewki Ray-Bana chronią w 100% przed
szkodliwym promieniowaniem UV. Kolor soczewki decyduje o kategorii filtra, stosownie do współczynników transmisji światła widzialnego i niebieskiego. Dzięki tym soczewkom osiągamy niespotykany komfort widzenia oraz radość z widzenia perfekcyjnie każdego koloru.

Więcej na: ray-ban.com

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ


koloryWeź udział w konkursie i przyjdź na imprezę Woolite Swap Show!

Ray-Ban Ray-Ban kolaż Groszki.pl

Komfort

Scenerią do tego zdjęcia było Universal Studios (Los Angeles), a jego bohaterką bardzo zajęta mama z dwójką dzieci, nosząca korekcyjny model RX5154 2012.

Okulary korekcyjne Ray-Bana to perfekcyjne połączenie technologii i stylu. W każdej z opraw wykorzystywany jest wysokiej jakości materiał taka by zagwarantować perfekcyjne dopasowanie i komfort użytkowania w legendarnym stylu Ray-Bana.

Więcej na: ray-ban.com

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ


koloryWeź udział w konkursie i przyjdź na imprezę Woolite Swap Show!

Więcej o:
Copyright © Agora SA